GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Selasa, 30 April 2013

Tentera diCulik dan diperk0sa Wanita selama 4 hari


Nasib malang tentera berusia 25 tahun itu bermula ketika ia pada tengah malam tanggal 19 April di kawasan pusat perniagaan di Birchenough Bridge, Zimbabwe, menerima tawaran tumpangan ke bandar Mutare

Mutare - Seorang tentera disyaki telah diculik dan diperkosa perempuan selama empat hari sebelum kemudian direjam dan dibuang di kawasan pergunungan.

Nasib malang tentera berusia 25 tahun itu bermula ketika ia pada 19 April tengah malam di kawasan pusat perniagaan di Birchenough Bridge, Zimbabwe, menerima tawaran tumpangan ke bandar Mutare, juga di Zimbabwe. Saat itu, dua perempuan dan seorang lelaki berada di dalam sebuah kereta Mercedes Benz. Setelah memandu selama kira-kira satu jam menuju bandar, pemandu mengalihkan keretanya dari laluan yang sebenarnya.

Korban mengeluh. Namun, ia malah diancam dengan sebilah pisau.

Juru bicara kepolisian Manicaland, Naib Inspektor Nuzondiwa Clean, mengatakan kepada harian Zimbabwe, Newsday, "Setelah menyimpang dari laluan, korban bertanya mereka menuju ke mana dan mereka mengatakan kepadanya bahawa mereka mahu mencari makanan. Tentera itu minta untuk diturunkan, tapi pemandu mengeluarkan pisau dan mengancamnya dengan pisau tersebut. Salah satu dari penumpang perempuan itu menutup matanya dengan kain hitam. "

Menurut Clean, mereka kemudian membawa mangsa ke sebuah rumah yang tidak diketahui. Di sana mereka menanggalkan pakaiannya, lalu mengambil telefon dan wang tunai sejumlah 35 dollar AS.

Berdasarkan pengakuan mangsa, suspek kemudian memerintahkan tentera itu untuk berhubungan intim dengan salah satu dari perempuan tersebut pada beberapa kesempatan.

Dia tebusan dari tarikh 19 hingga 23 April. Saat hendak dibebaskan, tentera itu ditutup lagi matanya dan diturunkan di pergunungan Dangamvura. Menurut polis, ketika diturunkan, kaki kiri sang tentera dilempari batu sehingga menyebabkan kecederaan serius. Suspek kemudian pergi.

Tentera yang tidak disebutkan namanya itu membuat laporan di Balai Polis Sakubva. Polis kini melakukan siasatan dan memburu suspek.

* Sumber kompas.com


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP