GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Selasa, 7 Mei 2013

Asmara terbantut ( potong Stim )


Niat sepasang kekasih untuk memadu asmara tidak kesampaian selepas ditahan dalam operasi cegah maksiat di sebuah rumah tumpangan di Taman Nira, di sini, kelmarin.
Dalam serbuan jam 2.30 pagi itu, pasangan lingkungan 30-an terbabit ditahan selepas pemeriksaan mendapati mereka tidak mempunyai ikatan perkahwinan.
Timbalan Ketua Penguatkuasa Jabatan Agama Johor (JAJ) Daerah Batu Pahat Saiful Ariffin Mohd Sopah berkata, pasangan terbabit mengambil masa kira-kira 10 minit untuk membuka pintu dipercayai memikirkan cara bagi mengelak ditahan.
“Selepas pintu dibuka, pemeriksaan mendapati mereka bukan mahram. Pada mulanya, kami hanya melihat seorang lelaki namun pemeriksaan menemui seorang wanita yang mencurigakan di atas katil.
“Pasangan terbabit dipercayai adalah kekasih dan kedua-duanya banyak mendiamkan diri berkemungkinan terkejut dengan pemeriksaan itu,” katanya.
Menurut Saiful, pasangan terbabit dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Batu Pahat untuk proses selanjutnya sebelum dijamin ahli keluarga masing-masing.
Saiful berkata, kes disiasat mengikut Seksyen 27 (1)(a)(b), Enakmen Kesalahan Jenayah Syariah Johor 1997.
“Pasangan kekasih dinasihati supaya tidak terjerumus dengan khalwat atau sebarang kegiatan tidak bermoral demi masa depan masing-masing,” katanya.
* Sumber myMetro

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP