GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 10 Jun 2013

Gadis mendakwa dinoda selepas kekasih mungkir janji

imej google
Kuala Lumpur: Berang selepas teman lelaki bukan saja mungkir janji untuk mengahwininya tetapi membawa pulang kekasih baru ke rumah mereka di sebuah flat di Pantai Dalam, di sini, mangsa tampil membuat laporan dirogol lelaki itu.
Difahamkan, mangsa turut mendakwa disamun teman lelakinya membabitkan kerugian hampir RM2,000 selepas diperkosa teman lelakinya itu.
Berikutan kejadian itu, sumber berkata, mangsa berusia 46 tahun itu yang tidak puas hati dengan tindakan kekasihnya membuat laporan polis, kelmarin.
Menceritakan kejadian diperkosa teman lelakinya pada Mac lalu, mangsa memberitahu teman lelaki berusia 40-an itu mengajaknya melakukan hubungan seks.
“Mangsa pada mulanya menolak ajakan itu. Namun, lelaki terbabit merayu dan berjanji mahu berkahwin dengan mangsa selepas itu.
“Mangsa diperkosa lelaki terbabit di rumah disewa mangsa. Malah, selepas melakukan perbuatan keji itu, lelaki terbabit turut mengambil wang tunai mangsa,” katanya.
Sumber berkata, mangsa yang pada mulanya percaya dengan janji manis teman lelakinya itu tidak membuat laporan polis mengenai tindakan keji lelaki itu.
“Bagaimanapun, selepas tiga bulan berlalu, teman lelakinya dipercayai bermain kayu tiga dengan membawa wanita lain pulang ke rumah mangsa,” katanya.
Berikutan itu, mangsa tampil membuat laporan di Balai Polis Pantai, di sini, untuk tindakan selanjutnya.
* Sumber myMetro


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP