GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Ahad, 16 Jun 2013

Pelacur Siam pelaris kedai makan

EMPAT daripada tujuh warga asing yang ditahan dalam serbuan di sebuah restoran di Jalan Meldrum, Johor Bahru kelmarin.

JOHOR BAHRU - Seorang bapa ayam yang ligat menawarkan khidmat seks wanita warga asing di sebuah restoran makanan laut di Jalan Meldrum di sini diberkas bersama tujuh pelacur dalam serbuan malam kelmarin.


Dalam operasi yang diketuai Timbalan Pengarah Imigresen Johor, Khairul Anuar Abu Bakar pada pukul 11.30 malam itu, beberapa pegawai imigresen terlebih dahulu menyamar sebagai pelanggan sebelum berjaya menahan suspek yang menawarkan khidmat seks kepada pelanggan restoran.
Khairul Anuar berkata, modus operandi bapa ayam warga tempatan itu ialah menawarkan pelacur asing dengan bayaran RM150 termasuk sewa bilik di tingkat atas restoran tersebut.
"Bapa ayam itu yang tidak sedar dirinya diperangkap ditahan bersama tujuh pelacur yang ditawarkan kepada pegawai kami yang menyamar sebagai pelanggan," kata beliau ketika ditemui di sini semalam.
Ikuti berita selanjutnya di KOSMO! hari ini.


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP