GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Selasa, 8 Oktober 2013

Madonna Dedah Pernah Dirogol Atas Bumbung

Madonna
SATU pengakuan yang sangat mengejutkan daripada Madonna saat ditemu bual oleh majalah Harper's Bazaar apabila penyanyi itu mendedahkan dirinya pernah diperkosa.
Menurut laporan Showbizspy, pengalaman buruk itu terjadi saat Madonna pertama kali ke New York dan kejadian itu berlaku di bumbung bangunan sebuah pusat beli-belah.
"Ternyata New York tidak seindah yang dibayangkan. Tahun pertama di sana, saya sudah mendapat ancaman.
"Saya diperkosa di atas bumbung bangunan di mana perogol itu meletakkan pisau di punggung supaya saya mengikut kemahuannya," kata Madonna.
Bukan itu sahaja, pelantun lagu Like A Virgin itu juga pernah merasai hidup susah dan ada sahaja yang cuba memecah masuk untuk merompak di apartmen miliknya.
"Sekurang-kurangnya tiga kali seminggu rumah saya dirompak. Saya tak faham kenapa mereka berbuat demikian kerana saya tiada barang berharga di rumah itu. Mereka hanya mengambil radio pada rompakan pertama," ujarnya.
Tambah Madonna, walaupun hidup sengsara di kota New York, namun dia nekad untuk menjadi penari profesional ketika itu selepas membuat keputusan berhenti menyambung pengajian di Universiti Michigan.
Penyanyi itu berkata, demi mendapatkan duit, dia juga sanggup menjadi model dengan kasi bogel untuk sebuah kelas seni.
Sumber mStar Online

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP