GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Selasa, 26 November 2013

Awas ! jika miliki lebih 10 saman trafik

ANGGOTA polis memeriksa MyKad seorang pemandu dalam sekatan jalan raya, semalam.
Kuala Lumpur: Pesalah trafik yang mempunyai lebih 10 saman diberi pilihan sama ada ke mahkamah atau membayar saman berkenaan segera bagi mengelak mereka ditahan dalam Ops Cantas Khas Trafik yang kini sedang giat dijalankan secara berperingkat ke seluruh negara.
Dalam Op Cantas Khas Trafik yang diadakan di lima lokasi terpilih iaitu Jalan Davis menghala Bukit Bintang, Sri Petaling, Kepong, Kuchai Lama dan Lebuh raya DUKE, semalam seramai 18 individu ditahan.
Pegawai Turus Penguat Kuasa Operasi Trafik Kuala Lumpur, Deputi Superintendan A Asmadi Abd Aziz berkata, 18 individu ditahan membabitkan 442 pemeriksaan di lima lokasi sekatan jalan raya itu.

Menurutnya, Op Cantas Khas Trafik itu berlangsung selama empat jam bermula kira-kira jam 10.30 pagi dengan kekuatan enam pegawai dan 30 anggota.
“Setiap individu yang ditahan memiliki sekurang-kurangnya satu waran tangkap atas kesalahan trafik. Seramai 13 individu menjelaskan saman berkenaan manakala selebihnya mahu ke mahkamah.
“Malah, dalam sekatan jalan raya itu, kita (trafik) turut mengeluarkan 68 saman atas pelbagai kesalahan,” katanya ketika dihubungi semalam.

Beliau berkata, sekatan jalan raya itu akan diteruskan dari semasa ke semasa.
Sumber myMetro

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP