GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Sabtu, 9 November 2013

Kes naya,Suami pijak isteri kerana tak mahu beli rokok

Kuala Terengganu: Hanya kerana enggan keluar membeli rokok diminta suaminya dalam keadaan hujan lebat, seorang isteri dipijak di kepala dan dipukul lelaki itu dengan penyapu tanpa belas kasihan. 

Kejadian di rumah pasangan itu di Kampung Banggol Air Lilih, di sini, kira-kira jam 11.30 malam Selasa lalu, bermula selepas wanita berusia 21 tahun itu memberitahu suaminya yang dia akan keluar membeli rokok seperti diminta selepas hujan berhenti. 

Sumber berkata, suspek bukan hanya memaki hamun ibu muda itu, malah turut menyepak meja makan yang ada dalam rumah mereka. 

“Selepas mangsa memaklumkan akan ke kedai membeli rokok yang diminta selepas hujan reda, suspek terus naik angin dan memaki hamun isterinya. Mangsa kemudian menegur suaminya kerana tidak mahu mengganggu anak mereka yang sedang tidur. 

“Teguran mangsa bukan saja tidak diendahkan suspek, tetapi dia juga ditampar suaminya sebelum berlaku tolak menolak antara mereka. Akibat ditolak terlalu kuat, mangsa terjatuh dan suspek yang bagaikan dirasuk terus memijak kepala isterinya,” katanya, di sini semalam.


BH


1 Merujuk kepada perkara diatas :

Unknown 9 November 2013 pada 1:58 PTG  

Dalam dunia sekarang ada kalanya syaitan dan hantu hurmat dan takutkan manusia! Manusia lebih jahat dan kejam dari syaitan dan hantu.
Syaitan dan hantu pula yang mau berguru dengan manusia jenis ini!

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP