GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Jumaat, 29 November 2013

LIVE STREAMING MAHARAJA LAWAK MEGA MINGGU KE 3

Untuk Minggu ketiga akan berlaku lagi satu penyingkiran.. kumpulan mana ?.. Persoalan dapatkah SEPAHTU berada ditangga teratas .. adakah JAMBU akan memintas..begitu juga SHIRO .. dan tidak memandang ringan juga kepada kumpulan SYJ..Kita saksikan bersama disini.. ( LINK )



INFO : Maharaja Lawak Mega merupakan sebuah lagi program terbitan Astro dan pertama kali dalam sejarah Asia, pelawak-pelawak terhebat dari 3 buah negara digabungkan dalam satu pentas. Program yang dihoskan oleh pengacara Dato' AC Mizal ini bakal menyaksikan persaingan sengit di kalangan pelawak-pelawak dan pelakon komedi profesional terbaik dari Malaysia , Singapura dan Indonesia.

Setiap pelawak yang bertanding mempunyai portfolio seni yang mengagumkan dalam bidang ini. Program ini juga menggunakan konsep dan format yang hampir sama seperti Raja Lawak Astro dan Maharaja Lawak. Bersiaran secara langsung pada hari Jumaat, jam 10.00 malam bermula 28 Oktober 2011 menerusi Astro Warna (saluran 132) dalam Pakej Mustika. (wikipedia)

( LINK ) ASTRO WARNA

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP