GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 25 November 2013

Mangsa perhambaan 30 tahun pernah hantar surat cinta kepada Jirannya

Rumah dipercayai didiami mangsa dikawal rapi polis. Gambar kecil: Feneck

BRIXTON -  Mangsa perhambaan termuda diselamatkan selepas 30 tahun di selatan London pernah menghantar surat cinta berserta gambar kepada jirannya di tingkat dua sejak tujuh tahun lalu.

Rose, 30, yang tinggal di tingkat bawah menjadi obses dan sentiasa cuba menjalin hubungan dengan Marius Feneck selain berasa cemburu dengan teman wanita lelaki itu.
Menurut Feneck, wanita itu sering menghantar gambar pelbagai gaya untuk menggodanya.

"Dia selalu menghantar surat luahan perasaan. Walaupun saya tidak pernah menunjukkan minat terhadapnya, tetapi dia tidak pernah berputus asa," katanya dipetik dari laporan MailOnline.

Sementara itu, teman wanita Feneck, Rachael Price, 25, berkata, lebih 500 surat cinta telah diterima dan Rose dipercayai menghantar surat tersebut ketika dalam perjalanan ke kedai bersama penculiknya.

"Dia mengaku terlalu mencintai Feneck dan memburuk-burukkan saya. Namun, dia juga berpesan jangan berjumpa dengannya kerana dia tinggal bersama individu bersifat perkauman," katanya.

Sebelum ini, media mendedahkan, anggota polis menyelamatkan mangsa bersama seorang wanita warga Malaysia berusia 69 dan Ireland, 57, selepas dikurung untuk dijadikan hamba.

Sumber


1 Merujuk kepada perkara diatas :

suria lekatlekit 25 November 2013 pada 3:23 PTG  

siapa je warga malaysia tu. bangsa & agama apa

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP