GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 30 Disember 2013

Gambar, Wanita Guna anak untuk mencuri


Rakaman kamera litar tertutup (CCTV) menunjukkan, dua wanita sedang berbual dengan jurujual sebuah kedai emas sebelum anaknya dipercayai mencuri wang tunai dan barang kemas di Arab Saudi baru-baru ini. - AGENSI


RIYADH 29 Dis. - Taktik seorang wanita yang menggunakan anak perempuan berusia enam tahun untuk merompak sebuah kedai emas di sini, berhasil apabila mereka berjaya melarikan wang tunai berjumlah lebih 500,000 riyal (RM487,000).

Ketika kejadian, wanita berkenaan yang memakai burka dan seorang lagi rakannya dikatakan cuba berbual dengan seorang jurujual di kedai itu bagi mengalihkan perhatiannya.

Rakaman kamera litar tertutup (CCTV) menunjukkan, kanak-kanak itu yang menggalas sebuah beg berwarna-warni menyelinap masuk ke bawah kaunter bayaran untuk mengambil wang tunai dan barangan kemas.

Beberapa minit kemudian, kanak-kanak itu kembali semula kepada ibunya yang masih berbual dengan jurujual berkenaan.

Rakaman itu juga menunjukkan kanak-kanak berkenaan membawa sesuatu yang berikat, dipercayai wang tunai dan memasukkan wang tersebut ke dalam beg tangan ibunya.

Selepas berhasil mendapatkan wang, ketiga-tiga suspek terus meninggalkan kedai itu dan jurujual berkenaan langsung tidak menyedari bahawa kedainya telah dirompak.

Sehingga kini polis masih belum mengeluarkan sebarang kenyataan berhubung kejadian rompakan itu.

 - AGENSI


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP