GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Sabtu, 14 Disember 2013

Penampilan baru bekas model majalah Playboy cetus pelbagai reaksi

Gadis Arnab

Seremban: Perubahan penampilan dilakukan bekas model majalah Playboy, Felixia Yeap, 27, untuk berpakaian sopan termasuk berhijab tidak semudah disangka kerana menerima pelbagai reaksi negatif.

Felixia atau nama sebenarnya Yeap Chin Yee, berkata ketika mula memaparkan gambarnya berbaju kurung, jubah dan berhijab di blog serta laman peminat Facebook, ramai pihak bersikap sinis, malah ada menganggapnya mempermainkan Islam. 


Saya sedar mengenai sensitiviti agama dan tidak pernah mengenakan hijab dengan pakaian tidak sopan atau ketat. Ramai rakan memberi panduan mengenai pemakaian hijab dan saya hanya mengenakannya dengan pakaian longgar serta tidak mencolok mata.

BH


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP