GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Sabtu, 11 Januari 2014

10 Gambar Jen Selter,Wanita Punggung terCantik

Jen Selter

New York - Tak perlu mempunyai suara emas atau boleh menari , cukup dengan mempunyai kelebihan di bahagian badan juga boleh membuat terkenal . Seperti halnya Jen Selter , seorang wanita berbangsa Amerika ini yang menjadi terkenal selepas mempamerkan  beberapa foto dirinya di gym yang memperlihatkan punggungnya yang disebut punggung terbaik .

Seperti ditulis Nypost , ahad ( 5/1/2014 ) Jen mengaku menghantar banyak foto dirinya saat sedang berada di gym sejak Mac 2012 . Mengaku tak mempunyai maksud khusus memuat naik foto tersebut , tapi ramai yang menilai, Jen mempunyai punggung yang indah dan membuat iri hati para wanita .


Yang menarik , walaupun dia telah mempunyai 1.3 juta pengikut di instagram termasuk penyanyi Rihanna , pemain bola sepak Terrell Owens dan bintang bola keranjang Amar ' e Stoudemire , masih saja ada orang yang berfikir negatif apabila melihat punggungnya , namun Jen komited untuk tidak membuat foto vulgar.

" Saya tidak akan  membuat foto yang vulgar . Ada perbezaan antara gambar porno dan memakai pakaian minim ketika sedang berada di gym . Itu semua pakaian yang juga digunakan semasa yoga . Saya hanya ingin memotivasi orang untuk pergi ke gym jika ingin tubuhnya bagus , " ujar Selter .


Tak hanya itu , dengan kemasyhuran di media sosial , dia telah ditawarkan menjadi icon syarikat pemakanan di New York , menghadiri sekolah kosmetologi dan memotivasi orang - orang di pejabat doktor bedah plastik dan kini bekerja di gym . Dengan pelbagai aktiviti , hingga saat ini pengikutnya terus bertambah .








0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP