GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 13 Januari 2014

Gantung rambut untuk ulang kaji pelajaran


PELAJAR universiti di China sanggup mencuba pelbagai kaedah berjaga malam bagi mengulang kaji pelajaran.

Seorang pelajar sebuah universiti di China menemui kaedah unik untuk berjaga malam bagi mengulang kaji pelajaran dan menyiapkan tugasannya, lapor akhbar Daily Mail baru-baru ini.
Chen Tang, 20, bertindak mengikat rambut pada ampaian yang digantung pada siling bilik mereka untuk mengelak daripada tertidur semasa mengulang kaji pelajaran sepanjang malam.
Dia dan rakan sebiliknya, Huang Lu, 21, merupakan pelajar Universiti Pertanian dan Perhutanan Fujian, dalam wilayah Fuzhou yang terletak di tenggara China.
Tang dan Lu mendapat idea tersebut daripada buku sejarah yang menceritakan perbuatan serupa dilakukan oleh beberapa cendekiawan China.
"Chen begitu bersungguh-sungguh untuk lulus dalam peperiksaan sehingga dia sanggup menyangkut rambutnya supaya tidak terlelap semasa mengulang kali pelajaran," kata Tang. 
- Agensi

1 Merujuk kepada perkara diatas :

obat pelangsing cepat,aman 15 Januari 2014 pada 10:22 PG  

tidak hanya itu,sambil merendam diair dijamin ga ngantuk hehe..

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP