GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Selasa, 28 Januari 2014

Murid dihukum makan rumput tetap bersemangat ke sekolah walaupun diejek

DUA murid yang dihukum secara keterlaluan oleh guru Bahasa Inggerisnya kembali ke sekolah di Sungkai, Perak semalam.

SUNGKAI - Dua pelajar Sekolah Jenis Kebangsaan Cina (SJKC) Khai Meng di sini yang diperlakukan seperti lembu oleh seorang guru lelaki akibat gagal menyiapkan kerja rumah tidak patah semangat untuk kembali ke sekolah walaupun mereka diejek dengan panggilan lembu oleh segelintir pelajar lain semalam.

Salah seorang mangsa berkata, dia ada terdengar beberapa rakan sekelas memanggilnya dengan gelaran lembu sewaktu memasuki kelas pada awal pagi semalam.
"Pagi tadi semasa saya masuk ke kelas, tiga orang rakan sekelas memanggil saya dengan gelaran lembu tetapi bukan semua mengejek.
"Ada juga beberapa rakan lain yang bergurau meminta autograf kerana mereka kata saya seperti artis sebab kisah saya keluar di televisyen dan surat khabar," katanya ketika ditemui selepas tamat sesi persekolahan semalam.
Sumber kosmo!


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP