GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Rabu, 22 Januari 2014

Pijak Bendera Jepun, Anwar Ibrahim Enggan Mohon Maaf

Anwar Ibrahim
KUALA LUMPUR: Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak akan memohon maaf di atas perbuatan sekumpulan penyokongnya yang memijak bendera Jepun sebagai membantah tindakan halangan memasuki negara itu.
"Kenapa saya pula perlu minta maaf? Bukan saya yang buat...malah saya yang dihina. Orang yang hina itulah yang perlu minta maaf," katanya.
Beliau berkata demikian selepas mempengerusikan mesyuarat Majlis Pimpinan Pakatan Rakyat di Ibu Pejabat PAS di sini, Rabu.
Menurut Anwar, beliau menyokong hak kumpulan tersebut untuk berhimpun tetapi menyelar tindakan tersebut dengan menyifatkan ia sebagai perbuatan melampau.
"Saya setuju mereka berhimpun di hadapan Kedutaan Jepun tetapi membantah perbuatan memijak bendera tersebut. Saya fikir tidak perlu buat begitu," katanya.
Pada Selasa, sekumpulan penyokong Anwar bertindak agresif memijak dan membakar poster yang menggambarkan bendera Jepun akibat berang dengan tindakan kerajaan Jepun yang menghalang Anwar memasuki negara itu, Ahad lalu.
Sumber mStar Online

2 Merujuk kepada perkara diatas :

Unknown 22 Januari 2014 pada 6:07 PTG  

Bila bercakap lembut lidah dari lintah darat, mana orang tak cair beb ,Sendiri buat salah tak isi borang lengkap cakap dirinya di hina , lu pikirlah sendiri,Eloknya siapa yang sertai DEMO tempohhari kerajaan jepun black list namanya dari masuk negara jepun

Tanpa Nama ,  30 Mei 2014 pada 2:22 PTG  

Howdy this is kind of of off topic but I was wondering
if blogs use WYSIWYG editors or if you have to manually code with HTML.
I'm starting a blog soon but have no coding knowledge so I
wanted to get guidance from someone with experience. Any help would be greatly
appreciated!

My blog; Que es BIM Latino

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP