GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 6 Februari 2014

FAM Beri Kemenangan JDT 3-0 T-Team

PETALING JAYA: Jawatankuasa Pertandingan Tempatan Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) sebentar tadi membuat keputusan memberikan kemenangan 3-0 kepada Johor Darul Ta'zim (JDT) pada perlawanan pusingan kedua Piala FA dengan T-Team yang tertangguh pada Sabtu lalu.
Keputusan itu dibuat selepas merujuk kepada Perkara 4.12.15 B Peraturan Pertandingan Liga Malaysia 2013-2016 bahawa T-Team tidak mempunyai alasan kukuh untuk menarik diri daripada perlawanan itu walaupun mendakwa atas faktor keselamatan memandangkan laporan pegawai perlawanan mengesahkan perlawanan masih boleh diteruskan.
Bagaimanapun selepas mengambil kira suasana yang berlaku pada perlawanan itu, Pengerusi Jawatankuasa Pertandingan Tempatan Datuk Afandi Hamzah tidak mengenakan denda kepada T-Team sebaliknya hanya memberikan amaran keras.

Namun beliau berkata, siasatan insiden kekecohan di terowong pada rehat babak pertama perlawanan itu masih diteruskan dan tindakan bakal diambil jika mendapat maklumat lengkap dalam masa terdekat ini.
Foto
AFANDI (kiri) mempengerusikan Mesyuarat Jawatankuasa Pertandingan Tempatan FAM. FOTO Bernama
Kedua-dua wakil pasukan JDT dan T-Team serta pegawai perlawanan hadir memberikan keterangan bermula jam 10 pagi hingga 2.30 petang di Wisma FAM Kelana Jaya, di sini.
Dengan kemenangan itu JDT bakal bertemu Kedah pada suku akhir Piala FA pada 11 Februari di Larkin.

Pada perlawanan Piala FA Sabtu lalu di Larkin, T-Team enggan meneruskan perlawanan separuh masa kedua selepas mereka mendakwa seorang pemain dan pegawai dipukul di dalam terowong ketika menuju ke bilik persalinan.

Pada masa itu, JDT mendahului 2-1 sebelum perlawanan ditangguhkan.
Sumber myMetro

1 Merujuk kepada perkara diatas :

Tanpa Nama ,  6 Februari 2014 pada 4:45 PTG  

lain kali kalu kalah keluarkan meriam dan menang 3_0

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP