GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 13 Februari 2014

Foto Selfie dengan Mayat, Siswi cetus kecaman

Foto selfie dengan mayat (Foto:Mirror)

ALABAMA - anda gemar foto selfie, hati-hati dengan kegemaran anda ini. Seorang siswi dari Amerika Syarikat (AS) menuai kecaman akibat foto dirinya sendiri. 

Hal ini kerana latar belakang foto selfienya adalah seorang jenazah. Siswi ini melakukan tindakan tersebut ketika sedang melawat lab Universiti Alabama. 

Dipetik dari Mirror,bukannya merasa canggung atau takut siswi ini malah tersenyum dalam fotonya tersebut. Selepas, melakukan aksinya, sang siswi akan menghantar foto tersebut di akaun instragamnya. 

Bukan mendapat pujian, dirinya malah mendapat cercaan atas aksinya. Seorang teman dari pelaku akhirnya memilih melaporkan aksi siswi ini ke ahli keluarganya. 

Universiti Alabama, segera bertindak balas aksi jahil sang siswi yang diketahui berasal dari SMA Clements. Mereka menyatakan marah atas insiden ini dan akan mengetatkan peraturan tentang kunjungan lab di tempatnya.

Sumber tribunnews.com


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP