GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 17 Februari 2014

JANDA BIKIN MAKSIAT DENGAN KEKASIH DEPAN ANAK ANAK

Gambar hiasan : imej google
Tampin: Seorang ibu tunggal yang tinggal bersama anak lelakinya berusia 12 tahun di sebuah bilik sewa di tingkat dua bangunan rumah kedai, di sini, tergamak melakukan maksiat dengan kekasihnya di hadapan kanak-kanak terbabit.
Difahamkan, wanita berusia 33 tahun itu yang juga pembantu kedai menyewa bilik berkenaan sejak beberapa bulan lalu.
Hasil maklumat awam dan risikan, Bahagian Penguat Kuasa Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Negeri Sembilan (JHEAINS) melakukan serbuan di bilik berkenaan dan menahan pasangan itu, malam kelmarin.
Terkejut dengan kehadiran pihak berkuasa, pasangan itu memberi pelbagai alasan termasuk lelaki terbabit yang mengaku saudara dan baru tiba dari kampung halamannya di Melaka untuk melawat dua beranak berkenaan.
Ketua Unit Operasi Bahagian Penguat Kuasa JHEAINS Ahmad Zaki Hamzah berkata, pasangan terbabit antara enam individu ditahan dalam Ops Mungkar yang bermula jam 10.45 malam, kelmarin, sebelum berakhir jam 3.15 pagi, semalam.
Menurutnya, turut ditahan sepasang kekasih yang juga pelajar sebuah kolej swasta di Melaka dalam sebuah bilik di hotel bajet di sini.
Pelajar lelaki berusia 19 tahun itu mendakwa berasal dari Johor membawa teman wanitanya berumur 18 tahun yang juga rakan sekolej ke daerah berkenaan dan memberi alasan terpaksa menumpang bermalam di hotel itu kerana sudah lewat malam.
Sumber myMetro

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP