GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Jumaat, 14 Februari 2014

Musibat 4 paku

Kuala Lumpur: “Saya tidak tahu perbuatan itu syirik dan terpedaya membeli empat paku demak berharga RM200 bertujuan mengubati isteri saya yang sakit selama dua tahun, tetapi tidak sangka kesan sebaliknya berlaku apabila dia bertambah sakit,” kata Fauzi, 32, yang insaf atas perbuatannya menggunakan pendinding untuk menghalau makhluk halus.
Menurutnya, dia diperkenalkan rakan kepada seorang lelaki menggelarkan diri sebagai ustaz yang dikatakan mempunyai kelebihan mampu merawat pelbagai jenis penyakit. 
“Dia mencadangkan saya berjumpa dengan ustaz ini di Pahang. 

“Sebelum itu pelbagai ikhtiar sudah dilakukan termasuk berjumpa doktor, tetapi dia tidak sembuh, sehingga saya sanggup buat apa saja termasuk membeli empat paku yang dijual ustaz ini,” katanya.
Foto
PENDINDING selain Allah adalah perbuatan syirik.

Katanya, dia pada mula tidak mengesyaki membeli paku besi sepanjang 10.16 sentimeter (4 inci) untuk dijadikan sebagai tangkal merawat isterinya itu perbuatan syirik yang sebenarnya mengundang syaitan.
Sumber myMetro

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP