GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 20 Februari 2014

[VIDEO] JURU NIKAH PALING KELAKAR DI BATU PAHAT JOHOR

MOHD Assubhi (kanan) menikahkan pasangan
Batu Pahat: Tok kadi jenaka. Itu gelaran diberikan kepada Penolong Pendaftar Nikah Daerah Batu Pahat Mohd Assubhi Sidon, 36, atau lebih dikenali Ustaz Suboh.
Gelaran itu diberikan selepas Mohd Assubhi gemar berjenaka ketika mahu menikahkan pengantin hingga menimbulkan suasana lucu kepada hadirin sepanjang majlis berlangsung.
Mohd Assubhi semakin popular selepas rakaman video beliau menikahkan pasangan pengantin dimuat naik ke lamanYouTube bertajuk ‘Tok Qadi-Best Ever Seen In Batu Pahat Johor’ tersebar disusuli laman sosial Facebook (FB) dan Twitter sejak akhir Januari lalu.

Rakaman berdurasi tiga minit 10 saat itu dimuat naik di YouTube pada 15 Januari dan hingga kini, ia sudah ditonton kira-kira 300,000 pengunjung.
Hampir keseluruhan komen ditinggalkan mengenai rakaman video itu memuji kaedah digunakan Mohd Assubhi yang berasal dari Parit Besar, Jalan Kluang kerana membantu pengantin lelaki menenangkan diri sebelum dinikahkan.
myMetro

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP