GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Selasa, 15 April 2014

Besarkan Payudara, Wanita Cantik Ini Pasang Iklan di Internet

Gemini Smith

CRAMLINGTON - Gemini Smith , membuat iklan di sebuah laman web di Amerika Syarikat ( AS ) , MyFreeImplants.com untuk meminta orang lain membantunya membiayai operasi pembesaran payudara .

Wanita 23 tahun ini pada mulanya sangat putus asa kerana tidak mempunyai kos yang cukup untuk melakukan implant payudara . Gemini sangat sedih kerana payudaranya hanya berukuran 34A dan dia kelihatan seperti anak laki - laki berusia 12 tahun .

" Saya selalu mengatakan ingin operasi payudara , tetapi apabila saya mendapat pekerjaan saya tidak boleh menyimpan wang dalam masa yang saya mahu kerana itu saya sangat putus asa , " jelas Gemini . Demikian dilaporkan oleh Metro , Selasa ( 15/4/2014 ) .

Gemini berjaya meyakinkan orang lain untuk menyumbangkan wangnya , sehingga impiannya mempunyai payudara yang besar boleh menjadi kenyataan .

Wanita berambut perang ini berjaya mendapatkan bantuan wang sebanyak 4.450 poundsterling untuk melakukan pembedahan pembesaran payudaranya di Manchester , United Kingdom .

Seperti diketahui , laman MyFreeImplants.com adalah sebuah laman web di AS yang membolehkan seorang perempuan meminta bantuan orang lain menyumbangkan wangnya untuk membiayai operasi plastik .

Cara untuk menyumbangkan dananya melalui laman ini adalah seorang penderma diharuskan membeli ' berbual kredit ' yang membolehkan mereka untuk bercakap dengan wanita asal Cramlington , Northumbria , Inggeris itu melalui video webcam .

Walaupun banyak yang mengatakan proses mengumpul dana ini tidak biasa dan terkesan aneh , Gemini mengatakan bahawa dia tidak dipaksa untuk melakukan apa pun yang dia tidak mau .

" Ini lebih seperti rangkaian sosial . Secara peribadi saya tidak melakukan apa-apa yang saya tidak ingin lakukan hanya kerana wang , saya hanya mengatakan jika anda ingin membantu saya dan bercakap dengan saya maka itu hanya kerana anda benar - benar ingin membantu saya , " ungkap wanita yang sekarang mempunyai saiz payudara sebanyak 34DD

okezone.com


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP