GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Jumaat, 4 April 2014

Doktor Wanita Upah Gangster Potong Kemaluan Bekas Tunang Akhirnya Jalani Hukuman Penjara 6 Tahun

JUIZ DE FORA (Brazil): Seorang doktor wanita, Myriam Priscilla Castro, 34, yang melarikan diri selepas mengarahkan sekumpulan gangster memotong kemaluan bekas tunangnya akhirnya berjaya ditangkap di sebuah pekan kecil di sini - beberapa tahun selepas kes tersebut dibicarakan dan dia dihukum penjara enam tahun tanpa kehadirannya, demikian lapor akhbar United Kingdom, The Mirror pada Khamis. 
Kejadian tersebut berlaku pada tahun 2002.
Tunangnya itu, Wendel Souza telah memutuskan untuk membatalkan perkahwinan mereka tiga hari sebelum berlangsungnya majlis tersebut.
Dr Myriam Castro, adalah seorang doktor yang dihormati ramai yang datang dari sebuah keluarga kaya raya turut mengupah gangster berkenaan membakar rumah dan memusnahkan kereta milik bekas tunangnya itu.
Mahkamah yang membicarakan kesnya pada tahun 2002 mendengar bagaimana tiga lelaki, yang mendakwa mereka hanya menjalankan arahan yang diberikan kepada mereka oleh doktor wanita berkenaan, telah menculik Souza dan kemudian memotong kemaluannya.
Bapa Dr Myriam Castro yang berusia 76 tahun turut didakwa bersubahat dengan anak perempuannya itu dalam menjalankan konspirasi ini.
Kesemua anggota gangster yang dituduh menjalankan arahan tersebut adalah bekas pesalah.
Saudara kepada Souza, yang turut berada bersamanya ketika dia diculik dan disiksa pengsan sebaik sahaja melihat tiga lelaki itu bertindak memotong kemaluan abangnya.
Selepas selesai mengupah gangster berkenaan melakukan jenayah tersebut, Dr Myriam Castro telah menghilangkan diri dan berpindah ke sebuah pekan kecil bernama Pirassununga, di negeri Sao Paulo. Di sana dia meneruskan kerjayanya sebagai seorang doktor.
Malah dia melangsungkan perkahwinan pada tahun 2012, aktif dalam kegiatan gereja di pekan tersebut dan pada waktu yang sama melancong ke luar negara.
Beliau hanya berjaya ditahan pada Selasa pagi baru-baru ini ketika sedang keluar dari apartmen mewahnya untuk ke tempat kerja.
Doktor tersebut kini telah dipindahkan ke Penjara Wanita Estevao Pinto di Belo Horizonte, di mana dia akan menjalani hukuman yang telah dijatuhkan ke atasnya bertahun dahulu.
Dalam satu kenyataan yang dikeluarkan oleh peguamnya Marcelo Chaves, Dr Myriam mengaku tidak bersalah dan akan membuat rayuan terhadap kesnya itu.
Sumber

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP