GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Rabu, 30 April 2014

Minta cerai kerana suami kurus

Kuwait: Seorang lelaki obes mengambil keputusan menjalani pembedahan pintasan gastrik untuk menurunkan berat badannya bagi menggembirakan isteri barunya.
Namun, selepas kehilangan berat sebanyak 110 kilogram, isterinya memfailkan tuntutan cerai di mahkamah.
Wanita yang dirahsiakan identitinya itu memberitahu mahkamah dia bersetuju untuk mengahwini lelaki berkenaan kerana menyukai tubuhnya yang gemuk tanpa mengetahui dia menjalani rawatan perubatan untuk menurunkan berat badannya.
Katanya, dia tidak melihat suaminya untuk satu tempoh masa yang lama setelah mereka bersetuju untuk berkahwin.
Lelaki itu, menurut wanita berkenaan, tidak memberitahunya yang dia akan menjalani pembedahan pintasan berkenaan.
Selepas berkahwin, lelaki berkenaan buat pertama kalinya berjumpa isterinya dan masuk ke dalam bilik tidur ketika berbulan madu, wanita berkenaan berkata dia amat terkejut.
Menurut akhbar Al Watan, wanita itu memberitahu mahkamah: “Suami saya mempunyai berat 180 kilogram ketika saya mula mengenalinya. “Apabila kami melangsungkan perkahwinan dan masuk ke bilik tidur, saya amat terkejut. Dia telah kurus dan beratnya hanya 70 kilogram.” Akhbar itu memetik peguam wanita itu sebagai berkata kepada mahkamah: “Anak guam saya selalu ingin berkahwin dengan seseorang yang mempunyai bentuk badan istimewa. “Dia memberitahu saya dia impikan suami yang istimewa, yang akan membuatnya bahagia dan bangga.
“Tetapi apabila suaminya memasuki bilik, dia terkejut melihatnya dan hampa. “Dia berkata ketika melihat suaminya, segala impiannya musnah dan dia merasakan kehilangan zaman mudanya dan menjadi perempuan tua sekelip mata. “Dia sangat terkejut dengan paras suaminya dan benci melihat parut pembedahan pada badannya.” 
- Agensi

1 Merujuk kepada perkara diatas :

Tanpa Nama ,  30 April 2014 pada 7:08 PTG  

Macam ni punya perempuan pun ada ke?

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP