GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 14 April 2014

Patung BARBIE manusia Valeria Lukyanova tunjukan wajah sebenar tanpa mekap

Patung Barbie manusia Valeria Lukyanova akhirnya menunjukkan wajah sebenarnya di sebalik lapisan mekap yang dipakainya selama ini melalui beberapa ‘selfie’ yang dimuat naik di Facebook, baru-baru ini.
Model Ukraine berusia 28 tahun itu yang bangga dengan wajah dan bentuk badan seakan anak patung popular berkenaan berkongsi beberapa gambar di akaun Facebook miliknya menunjukkannya wajahnya dengan hanya bermekap nipis.
Dia juga dilihat tidak menggunakan kanta lekap yang membuatkan anak matanya nampak besar seperti dimiliki patung.
Walaupun tidak 100 peratus ‘asli’ dalam gambarnya, ia tetap jauh berbeza daripada perwatakan yang sering ditonjolkannya sebelum ini.
Dalam satu gambar berkenaan, Valeria menunjukkan gambar ‘selfie’ yang diambil berlatarbelakangkan bilik air dan walaupun tetap menggunakan mekap, wajahnya tidaklah seperti anak patung.
Namun, bentuk badannya yang terlalu kurus sehingga menampakkan tulang rusuk mungkin sesuatu yang membimbangkan.
Malah, Februari lalu Valeria membuat kenyataan mengejutkan bahawa dia kini mengamalkan ‘Breatharianism’ - kononnya amalan yang melatih dirinya sehingga tidak memerlukan makanan sebaliknya hanya hidup menyerap udara dan cahaya.
‘Selfie’ lain turut menunjukkan bentuk badannya yang terlalu kurus.
Valeria juga menyertakan pautan untuk sesi senaman bintang Instagram Jennifer Selter yang terkenal dengan bentuk badannya yang cantik serta minatnya terhadap senaman.
Valeria memang tidak asing dengan kontroversi, malah baru-baru ini mendakwa pembedahan kosmetik semakin banyak dilakukan kerana perkahwinan campur mengakibatkan manusia menjadi semakin hodoh.
“Pada 1950-an dan 1960-an kita dapat lihat begitu banyak wanita cantik berbanding sekarang.
Semuanya tidak memerlukan pembedahan plastik ketika itu.
“Namun, kini paras rupa manusia semakin buruk kerana perkahwinan campur berlaku.

“Orang Russia berkahwin dengan orang Armenia dan mungkin anaknya comel, namun mukanya bercampur-campur - muka Armenia dengan hidung Russia.
“Jadi terpaksalah si anak melakukan pembedahan plastik satu hari nanti untuk mengecilkan hidungnya supaya sesuai dengan wajahnya,” katanya ketika ditemu bual majalah.
Kenyataannya menimbulkan kemarahan pembaca, namun Valeria tidak langsung mempedulikan reaksi terhadap pendiriannya itu.
- Agensi

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP