GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Jumaat, 30 Mei 2014

2 GADIS DIPERKOSA BERAMAI RAMAI DAN DIGANTUNG


NEW DELHI  - Dua orang gadis ditemui mati digantung di sebuah pokok di sebuah desa di negara bahagian Uttar Pradesh , India . Polis setempat , Khamis ( 29/5/2014 ) mengatakan keduanya diperkosa beramai - ramai sebelum dibunuh .

Seorang pegawai polis senior Atul Saxena kepada BBC berkata , kedua-dua gadis itu , yang ternyata adalah saudara sepupu , dijumpai tergantung di sebuah pokok di desa Katra Shahadatganj , daerah Badaun , Rabu ( 28/5/2014 ) pagi .

Saxena berkata polis sudah menangkap seorang lelaki yang disyaki berkaitan dengan kes ini . Kini polis mengejar dua lelaki lagi yang diyakini terlibat dalam insiden kejam ini .

Saxena menambah pemeriksaan post mortem dan pembakaran mayat para gadis itu sudah selesai pada Rabu dan hasil ujian lebih jauh diterima polis dalam waktu dekat .

" Kami masih menyiasat bagaimana gadis - gadis itu hilang sebelum akhirnya diperkosa beramai - ramai dan digantung , " tambah Saxena .

Awal tahun ini , seorang gadis berusia 20 tahun dirogol beramai - ramai di negara bahagian Bengal Barat akibat perintah kepala desa yang menolak hubungan gadis itu dengan seorang pemuda .

Kes - kes rogol berkesudahan pembunuhan masih terus berlaku di India meski kerajaan negara itu sudah menerbitkan hukum yang lebih keras terhadap para pelaku perkosaan 

kompas.com


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP