GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 15 Mei 2014

GIGIT LIDAH PELACUR SAMPAI PUTUS

Melbourne: Seorang lelaki semalam mengakui membunuh seorang pelacur kerana menuntut bela atas kematian seorang wanita yang didakwa dirogol lelaki terbabit.
Tertuduh yang menjadi saksi utama perbicaraan itu berkata, dia menembak mati Shane Chartres-Abbott, 28, berhampiran kediamannya di pinggir bandar pada Jun 2003.
Saksi yang dirahsiakan identitinya itu berkata, tindakannya itu didorong kemarahan apabila mendapat tahu teman wanita rakannya, Warren Shea, 42, dirogol Chartres-Abbott.
Sebahagian daripada lidah mangsa rogol itu juga putus digigit Chartres-Abbott.
Shea turut didakwa di mahkamah dan menjadi defendan kedua dalam perbicaraan itu.
“Saya menghulurkan bantuan kepada Shea dengan menembak pelacur terbabit.
“Shea tidak begitu gembira dengan tindakan saya kerana saya mengenalinya sebagai lelaki bermaruah dan perbuatan saya bertentangan dengan prinsipnya,” katanya.
Saksi terbabit menghadapi tuduhan membunuh Chartres-Abbott - yang dilaporkan berpakaian seperti puntianak - bersama dua defendan lain.
Selain Shea, turut didakwa Evangelos Goussis, 46, yang dikatakan ada bersamanya ketika pembunuhan berlaku.
Sebelum kematiannya, Chartres-Abbott sedang dibicarakan atas dakwaan merogol dan menyebabkan kecacatan ke atas wanita lain pada 2002.
Dalam perbicaraan sebelum itu, Chartres-Abbott dikatakan memberitahu mangsa rogolnya, dia adalah puntianak berusia 200 tahun dan perlu meminum darah untuk terus hidup.

Chartres-Abbott bagaimanapun mengaku tidak bersalah.- AFP

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP