GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Selasa, 27 Mei 2014

Jika menang saya akan menetap di Teluk Intan - Dyana Sofya

Calon DAP, Dyana Sofya Mohd Daud

TELUK INTAN: Calon DAP dalam pilihan raya kecil parlimen Teluk Intan, Dyana Sofya Mohd Daud sekali lagi menegaskan beliau akan menetap di daerah tersebut sekiranya dipilih sebagai ahli parlimen kawasan itu.

Dyana Sofya yang membentangkan manifestonya hari ini turut berazam untuk memperjuangkan perwakilan wanita sebanyak 30% di Parlimen selain jawatan utama dalam sektor swasta dan kerajaan.

"Sekiranya diberi mandat, saya juga akan menetap di Teluk Intan dan menggunakan amanat sebagai duta pekan yang indah ini untuk menarik perhatian Parlimen kepada isu yang penting buat rakyat.

"Saya juga menuntut caruman sosial wanita dilaksanakan seperti mana yang dinyatakan Pakatan Rakyat (PR) di mana setiap isteri berhak dilindungi di bawah skim ini," katanya pada satu sidang media di Bilik Gerakan DAP di sini, hari ini.

Lulusan Universiti Teknologi Malaysia (UiTM) berkata, sekiranya pengundi di Tluk Intan memilih beliau, apa yang ingin diperjuangkannya adalah memecahkan benteng pekauman yang sekian lama membelenggu rakyat Malaysia.

Katanya, beliau akan mengenegahkan politik berlandaskan dasar yang membawa pembangunan dan kebajikan rakyat.

“Saya mewakili generasi muda untuk membawa satu politik baru buat masa depan negara. Jika dipilih saya akan berusaha melawan rasuah, salah guna kuasa dan pembaziran kewangan negara.

“Saya juga akan memperjuangkan tadbir urus yang baik, bersih dan telus sebagai mana yang dilakukan kerajaan negeri PR,” katanya.

aStro Awani




0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP