GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 29 Mei 2014

Video Bogel Puteri Srirasmi Isteri Putera Thailand tersebar ketika merayakan Ulang Tahun Anjing Kesayangan


Putri Srirasmi terakam kamera

Putri Srirasmi isteri Pangeran Putra mahkota Thailand terakam kamera video tanpa pakaian yang mencukupi Saat itu Pangeran bersama putri sedang merayakan pesta ulang tahun anjing kesayangannya di taman tropika diiringi lagu George Michael .

Anjing pudel kesayangan putra mahkota dan bininya itu bernama Foo Foo . Peristiwa itu terakam kamera video . Memetik laman Daily Mail pada video itu melukiskan peristiwa pemanjaan diri berlebihan dan kemerosotan moral di Istana Kerajaan Thailand di Bangkok , tampak Putri Srirasmi , seorang bekas pramu saji , hanya berbalut G - string mini ketika memberikan kek kepada anjing kesayangannya .

Sejak hari Ahad ( 25/4/2014 ) , laman web harian asal Inggeris itu disekat di Thailand . Sekatan itu didakwa berkaitan laporan tersebut . Dalam salah satu adegan di video itu , sang putri yang telanjang dada ( topless ) tampak bengkok untuk makan dari sebuah mangkuk anjing , sementara dalam adegan lain seorang pelayan melutut di depannya . Pasangan kerajaan itu kemudian bernyanyi Happy Birthday buat anjing mereka .

Video tersebut muncul saat Thailand kembali digouncang rampasan kuasa tentera terbaru . Mantan Perdana Menteri Yingluck Shinawatra ditahan di Bangkok pada Jumaat lalu , dan beratus-ratus orang sudah turun ke jalan - jalan untuk membantah pengambilan kuasa oleh tentera .



Putra Mahkota dan isterinya itu , Jumaat lalu , meninggalkan Tylney Hall , sebuah hotel lima bintang di Hampshire , Inggeris , di mana mereka dan 30 anggota rombongannya telah tinggal selama hampir satu minggu .

Video tersebut , yang beredar di Youtube , diyakini akan memperhebat kebimbangan tentang kelayakan Pangeran Maha untuk menggantikan ayahnya , Raja Bhumibol Adulyadej yang telah berusia 86 tahun . Raja Bhumibol , yang dikatakan mengidap penyakit Parkinson , belum terlihat di depan umum sejak junta tentera melaksanakan darurat tentera di negara itu .

Tahun lalu , pelbagai kawat diplomatik AS yang bocor ke awam mendedahkan , banyak pejabat senior Thailand menyatakan keraguan serius terhadap Putra Mahkota itu . Dalam salah satu bocoran , bekas duta besar AS di Bangkok menceritakan bagaimana Puteri Srirasmi mengaku kepadanya dalam sebuah jamuan makan malam kenegaraan bahawa Foo Foo " berpangkat Panglima Tentera Udara . "



Empat anak laki - laki Putra Mahkota itu dari perkahwinan sebelumnya telah diasingkan dari Thailand oleh ayah mereka sejak tahun 1996 dan sekarang tinggal di Amerika Syarikat .

Khamis lalu , salah satu dari mereka , Juthavachara Vivacharawongse ( 34 tahun ) , mengatakan kepada Mail on Sunday di rumahnya di dekat San Diego , California , " Saya lebih suka untuk tidak bercakap tentang hal ini ( rampasan kuasa ) atau ayah saya . Ini merupakan urusan peribadi , masalah keluarga . "

Putra Mahkota itu menikahi Puteri Srirasmi tahun 2001 . Mereka punya seorang putra berusia sembilan tahun . Sebuah sumber di Thailand , yang meminta untuk tidak disebutkan namanya . 

Sumber [ Tribunnews.com ]

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP