GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Rabu, 11 Jun 2014

Hanya 21 lelaki terbabit kes rogol dua remaja di Ketereh

Kota Bharu: Polis Kelantan mengesahkan hanya 21 lelaki terbabit dalam kes rogol dua remaja di Ketereh pada 20 Mei lalu, dan bukannya 38 orang seperti dilaporkan sebelum ini.

Ketua Polis Kelantan, Datuk Jalaluddin Abdul Rahman , berkata pihaknya percaya mangsa berumur 15 dan 17 tahun itu dirogol berulang kali oleh suspek sama. 
Jalaluddin berkata, mangsa berusia 15 tahun mendakwa dirogol di dua tempat berasingan iaitu di sebuah rumah kosong dan rumah seorang suspek yang masih bebas di Kampung Hutan Pasir, Ketereh. 

Tujuh lagi suspek diburu

“Tiga belas suspek merogol mangsa di lokasi pertama, manakala lapan lagi di lokasi kedua.

“Hasil siasatan ke atas mangsa kedua, dia juga menyatakan turut dirogol bersama mangsa pertama di sebuah rumah kosong di kampung sama,” katanya dalam satu kenyataan di sini, semalam.

Berikutan kejadian itu, anggota Jabatan Siasatan Jenayah Kelantan membuat beberapa serbuan dan pemeriksaan di beberapa kawasan di Ketereh dan berjaya menahan 14 lelaki berusia 15 hingga 38 tahun. 
“Kita sedang memburu tujuh lagi suspek dalam lingkungan usia 20-an yang masih bebas.

“Kes ini sudah dirujuk kepada Ketua Unit Pendakwaan Kelantan dan pertuduhan boleh dibuat mengikut Seksyen 376 (2) Kanun Keseksaan yang dibaca bersama Seksyen 34 kanun sama,” katanya.

Difahamkan, empat daripada suspek akan didakwa hari ini.

Sebelum ini, dalam laporan polisnya, mangsa berusia 15 tahun mendakwa dia dan rakannya dirogol 38 lelaki dalam kejadian bermula jam 7.30 malam pada 20 Mei lalu.

Berikutan kejadian itu, mangsa berusia 15 tahun itu mengalami trauma teruk, menyebabkan keluarganya mengambil langkah meninggalkan rumah mereka di Kuala Krai, bagi mengelak diganggu mana-mana pihak.

BH


1 Merujuk kepada perkara diatas :

SentiasaPanas 11 Jun 2014 pada 12:40 PTG  

21 orang dua kali round kot. Takkan mangsa sempat lagi kira berapa kali dia kena ehem ehem..huh

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP