GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Rabu, 2 Julai 2014

5 GAMBAR, TEROWONG BAWAH TANAH DI SIMPANG EMPAT JALAN IMBI KUALA LUMPUR RUNTUH


KUALA LUMPUR: Sebuah terowong bawah tanah yang dalam pembinaan runtuh apabila tanah ditapak pembinaan itu mendap di simpang empat Jalan Imbi.

Jurucakap Bomba dan Penyelamat Kuala Lumpur berkata akibat kejadian pada pukul 10.30 pagi itu, laluan di Jalan Imbi terjerlus sepanjang 19 meter tetapi tiada kemalangan jiwa dilaporkan.

"Laporan awal mendapati ia kemungkinan berpunca daripada paip besar Syabas (Syarikat Bekalan Air Selangor Sdn Bhd) yang pecah, namun siasatan masih dijalankan," katanya di tempat kejadian.


Susulan kejadian itu juga, Perkhidmatan KL Monorail dari stesen Hang Tuah ke Stesen Imbi terpaksa dihentikan akibat runtuhan bawah tanah berdekatan dengan tiang monorel di simpang empat Jalan Imbi berkenaan.




2 Merujuk kepada perkara diatas :

Tanpa Nama ,  2 Julai 2014 pada 7:25 PTG  

INILAH AKIBATNYE SI CELAKA MEMERINTAH NEGARA DENGAN PENUH RASUAH.

otaklunyai 3 Julai 2014 pada 10:11 PG  

Musibah ini menuntut kita utk bermuhasabah diri dgn apa yang telah kita lakukan... sesungguhnya kerosakan dimuka bumi ini adalah akibat dari tangan2 manusia... pertamanya kita kena tengok sistem pentadbiran oleh sang penguasa yang amat pincang... kezaliman demi kezaliman keatas rakyat dgn berbagai alasan.. robohkan rumah kediaman rakyat, halau keluar rumah, roboh surau... semua dibuat dgn berbagai alasan utk membenarkan tindakan mereka. namun kezaliman telah dilakukan. penguasa yg mengalakkan maksiat berkembang dikalangan masyarakat. baru2 ni si peminta sedekah pula akan ditangkap malah sipemberi sedekah juga akan ditangkap... apakah mereka lupa dgn kebesaran Allah atau mereka terlalu angkuh utk menzalimi sifakir dan miskin. Allah telah memberitahu sesuatu kpd kita... sebagai rakyat kita perlu bijak dlm memilih pemimpin... yang sombong dan keji kita wajib tolak....

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP