GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Rabu, 20 Ogos 2014

Akibat Cinta terlarang,gadis 18 tahun bunuh diri

Seorang gadis berusia 18 tahun mati selepas menembak dirinya dengan pistol milik bapanya kerana berasa kecewa dilarang oleh keluarganya untuk berkahwin dengan lelaki yang menjadi pilihannya.
Ibu bapa dan abang remaja berkenaan memaksanya berkahwin dengan lelaki pilihan mereka tetapi mangsa berkata dia mencintai lelaki lain.
Jawapan itu menimbulkan kemarahan abangnya yang kemudian memukul remaja berkenaan.
Dia tidak diberi pilihan selain berkahwin dengan lelaki pilihan keluarga.
Selepas dipukul, remaja terbabit meluru masuk ke dalam bilik dan mengambil pistol milik bapanya lalu menembak kepalanya. Dia mati di tempat kejadian. 
- Agensi


2 Merujuk kepada perkara diatas :

shethas 19 Julai 2022 pada 11:29 PTG  

replica bags for sale replica hermes bag h0d32j8q43 replica bags online uae additional resources q6a05h9l22 high replica bags replica bags gucci replica bags paypal click here for more info z8c81x2l42 replica bags review

Unknown 21 Julai 2022 pada 2:14 PG  

replica evening bags Check Out Your URL h0q19o6p83 replica bags blog find more y6y59f7n59 replica bags china replica bags lv replica bags on amazon my website h9z37g3k25 replica bags philippines

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP