GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 28 Ogos 2014

Model Separuh Bogel Didenda RM400

Kah Wai (kiri) dan Jo Yee berjalan keluar dari mahkamah selepas membayar denda RM400.
IPOH: Dua model yang terlibat dalam sesi fotografi separuh bogel di sini Isnin lalu didenda RM400 di Mahkamah Majistret.
Majistret Haslinda A Raof yang menjatuhkan hukuman itu pada Rabu selepas kedua-dua model sambilan itu mengaku bersalah kerana menimbulkan kegusaran awam di lampu isyarat di depan sebuah sebuah bank di Jalan Sultan Yussuf di sini pada 25 Ogos lalu.
Kedua-dua mereka didakwa di bawah Seksyen 268 dan disabitkan di bawah Seksyen 290 Kanun Keseksaan, dan dibacakan bersama dengan Seksyen 34 kanun yang sama.
Timbalan Pendakwa Raya, Harris Ong Mohd Jeffery berkata, Low hanya memakai seluar hitam dan kasut tanpa sebarang kemeja, manakala How memakai pakaian dalam warna putih.
Orang awam mengambil gambar pasangan pengantin separuh bogel di Jalan Sultan Yussuf. Foto ini diambil daripada pengguna Facebook, Huang Xiao Lung.
"Aksi mereka menarik perhatian awam dan beberapa gambar mereka diambil dan disebarkan menerusi media sosial," katanya.
"Negara ini merupakan masyarakat berbilang kaum dan tindakan mereka tidak boleh diterima," tambahnya.
Peguam yang mewakili kedua-duanya, Andrew Soong berkata, mereka akan memohon maaf kepada orang ramai yang tersinggung dengan tindakan itu.
"Mereka juga bekerjasama dengan polis, mengaku salah dan menjimatkan masa mahkamah.
"Tambahan pula, semua gambar di media sosial tidak dimuat naik oleh mereka dan mereka tidak mempunyai niat untuk berbuat demikian," katanya.
Kedua-dua mereka membayar denda.
Sumber mStar Online

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP