GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Selasa, 2 September 2014

4 Gambar,Jurufoto cedera ditumbuk Ahli Keluarga mangsa MH17


KUALA LUMPUR – Seorang jurugambar akhbar tempatan cedera selepas ditumbuk seorang lelaki di Pusat Peringatan Nirvana, Sungai Besi, di sini, kira-kira jam 11 pagi, tadi.

Difahamkan, lelaki dipercayai kenalan ahli keluarga mangsa MH17, mendiang Subashni Jretnam dikatakan bertindak demikian bagi menghalang mangsa, Aizuddin Saad, 29, dari mengambil gambar.

Menurut mangsa, dia ditugaskan untuk membuat liputan ketibaan jenazah MH17 di memorial berkenaan.
 
"Namun, ketika sedang merakamkan gambar, salah seorang dipercayai ahli keluarga mangsa menendang ke arah kameranya dan menyebabkan kamera rosak selain lensa patah.



Aizuddin Saad
 
"Selepas itu, saya membawa komponen kamera tersebut ke tempat lain untuk diperiksa dan bagi mengelakkan insiden menjadi lebih teruk sebelum rakan media lain mengambil gambarnya bersama kamera yang rosak. Bagaimanapun, datang seorang lagi lelaki juga dipercayai ahli keluarga mangsa tiba-tiba menumbuk muka dari arah belakang," katanya.

Tambah Aizuddin lagi, dia kemudiannya dibawa ke lobi oleh pekerja memorial di situ untuk membersihkan luka di muka.

Katanya lagi, dia kemudian dibawa ke sebuah klinik berhampiran sebelum laporan polis dibuat di Balai Sungai Besi kira-kira jam 1.06 petang.




Ketua Polis Daerah Brickfields, Asisten Komisioner Muhammad Azlee Abdullah ketika dihubungi mengesahkan kejadian berkenaan.

"Individu yang terlibat akan dipanggil bagi membantu siasatan. Kes disiasat mengikut Seksyen 323 Kanun Keseksaan kerana mendatangkan kecederaan," katanya.


Sumber


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP