GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 9 Oktober 2014

Dibelasah angkara jelingan

Kuala Lumpur: Jelingan membawa padah. Itu nasib malang menimpa dua lelaki yang dibelasah dengan kerusi, meja dan botol kaca di sebuah restoran di Metro Prima Kepong, di sini, oleh sekumpulan lelaki menyebabkan mangsa menerima beberapa jahitan di kepala dan badan.
Dalam kejadian kira-kira jam 3 pagi Isnin lalu, kedua-dua mangsa yang berusia 19 dan 20 tahun sedang makan di restoran itu sebelum didatangi sekumpulan lelaki tidak berpuas hati dan mempertikaikan tindakan mangsa menjeling mereka.
Menurut sumber, mangsa menafikan ada menjeling mereka dan mendakwa hanya makan, namun tidak dipedulikan sebelum diserang.
“Suspek bertindak ganas dengan menghentak kerusi dan meja ke badan mangsa yang tidak mampu melawan kerana dikepung kumpulan itu.
“Tidak cukup dengan itu suspek turut mengambil botol kaca dan menghentak ke kepala dan badan kedua-dua mangsa menyebabkan mereka berlumuran darah,” katanya.
Sumber berkata, selepas membelasah mangsa, suspek kemudian terus melarikan diri dan akibat kejadian itu mangsa cedera di kepala dan badan serta dihantar ke Hospital Kuala Lumpur (HKL) untuk rawatan lanjut. Menurutnya, mereka hanya diberi rawatan sebagai pesakit luar.
Bimbang kejadian sama berulang, mangsa membuat laporan di Balai Polis Kepong.
Sementara itu, Ketua Polis Daerah Sentul Asisten Komisioner R Munusamy ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan berhubung kejadian itu dan siasatan lanjut sedang dijalankan.
myMetro

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP