GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Sabtu, 18 Oktober 2014

KELAS YOGA TANPA PAKAIAN KINI DIBUKA


Yoga dikenali sangat baik untuk menjaga tubuh tetap sihat, dan itu telah dibuktikan oleh ahli mana-mana. Yoga juga merupakan satu cara meditasi untuk ketenangan jiwa, kerana saat kita melakukan gerakan yoga, kita harus menahan gerakan tersebut. 

Yoga juga boleh diaplikasikan di rumah, pejabat, hingga tempat di tempat-tempat sempit. Tetapi jika yoga dilakukan dengan cara telanjang, apa anda mahu melakukannya? Mungkin kebanyakan dari kita tidak akan mau, jika dilakukan di tempat awam. 

Tapi di London, kini sudah dibuka kelas yoga yang menghendaki setiap orang yang masuk dan berada di sana telanjang. Semua peserta yang mengikuti kelas yoga tersebut tidak mengenakan pakaian sama sekali, baik itu pakaian dalam. 

Salah satu guru yoga, Annette, yang merupakan pengasas yoga telanjang mengatakan jika idea tersebut telah difikirkan beberapa tahun terakhir, namun baru boleh terlaksana tahun ini kerana permintaan yang cukup tinggi saat ini. 

Ia ingin mmemberikan kepada murid-muridnya manfaat yang lebih besar lagi dari yoga itu sendiri. Kerana pada saat tubuh tidak memakai sehelai benang pun, maka psikis kita juga boleh bermeditasi dengan sempurna. Selain itu, tujuannya adalah untuk meningkatkan aliran darah ke bagan-bahagian badan yang memerlukannya. 

"Tubuh kita adalah sebuah keajaiban yang ddapatkan manusia, kita terlalu sering mengkritik orang lain, dan menyembunyikan ketakutan kita. Ini adalah masa penuh cinta, penghargaan dan kesenangan bagi tubuh kita," ucap Annette. 

Jika anda berminat untuk mengikuti kelas ini, sebaiknya anda bergegas ke London kerana pesertanya sangat terhad.

Vivanews.com


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP