GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 4 Jun 2009

Bila isteri orang mula ''membiroh'' dengan suami orang

Apa yang kawan nak sentuh ni adalah perihal sahabat sahabat yang dah bergelar suami orang dan juga yang bergelar isteri orang mula membiroh..ada yang porak peranda rumah tangga mereka mereka ini..ada kalangan sahabat yang dekat dengan kawan..Lupa anak lupa isteri..Lantas diceraikan isteri..konon nak kawen dengan kekasih baru tapi yang parah sahabat wanita itu masih lagi bergelar isteri orang..

Nak kata mereka mereka ini tak tau hukum hakam amat lah tak logik..Sebab dikalangan sahabat sahabat ni ada yang berpendidikan tinggi dan serta berpegang pada ajaran agama yang kuat..Ada juga dikalangan sahabat sahabat yang masih tak sedar diri dengan istilah ''rumah kata pergi kubur kata mari''..siang malam mengoda isteri orang..si isteri orang pun apa lagi melayan sakan..membiroh..

Jadi sejauh mana kejujuran serta keikhlasan dikalangan kita yang bersahabat diradio mau pun di maya yang berhubung dengan selular yang canggih yang punya sistem download/upload gambar mau pun teks melalui pesanan ringkas..

Yang paling mengharukan ada yang berani mengirimkan gambar gambar tubuh yang mengiurkan kepada sahabat kenalan rapat..Ada yang dapat dikesan tapi maklumat terperinci tidak lengkap..

Untuk sahabat sahabat yang rasa membiroh tu elok lah dihentikan kebirohan anda itu..Kebirohan anda itu akan dapat dikesan..Jangan jadikan diri anda diselubungi ''kebirohan''..

`Membiroh membawa maksud seperti ..kegatalan/merenyang..

6 Merujuk kepada perkara diatas :

mazru 13 Jun 2009 pada 2:43 PG  

ape nak jadi dgn org zaman ni yak...ish ish ish

relevan 13 Jun 2009 pada 10:19 PG  

A'aa..ni kes ayat mengayat lah..

kontraktorwibawa.blogspot.com 14 Jun 2009 pada 1:39 PG  

AKU JUMPA RAMAI BINI ORANG YANG MENGAKU SUNYI, TAK CUKUP KASIH SAYANG, TAK CUKUP LAYANAN BATIN DAN LAIN-LAIN JAWAPAN YANG MENAGIH SIMPATI. RAMAI JUGA YANG MENGHANTAR BERKEPING2 GAMBAR SULIT MEREKA UNTUK TUJUAN MENGGODA, MENUNJUKKAN 'KETEMBAMAN' DAN MENGUJA BERAHI.

WALAUPUN PELUANG TERHIDANG, TAPI AKU TAK TERGAMAK MENANGGUK DI AIR YANG KERUH. SELAIN DARI DOSA SESAMA MANUSIA YANG SUKAR DI AMPUNKAN SI SUAMI, AKU TERFIKIR BAGAIMANA RASA HATI BILA BINI SENDIRI DI 'TENGGEK' DEK ORANG.

PEREMPUAN TERUTAMA BINI ORANG ZAMAN SEKARANG MURAH BENAR, BOLEH DIPAKAI BUANG MACAM 'PAMPERS'. MEREKA TAK RISAU JIKA BUNTING AKIBAT TUJAHAN HARAM, KAN DEPA MASIH ADA LAKI YANG SEDIA MEMBELA ANAK ITU?

KELISACOMEL 18 Jun 2009 pada 9:35 PTG  

Ishkk....seram sejuk koi mendengornya,memang ada dan terjadi dikalangan kita ni.Tapi apa nak buat perihal masing2.Nak tegor kang,katanya menyibuk jer....
Tapi yang kesiannya keluarga mereka juga.Merana dik perbuatan"MEMBIROH"dengan suami atau isteri orang.

Tanpa Nama ,  19 Jun 2009 pada 10:44 PG  

Yerr..tq aok semer...betul ngat ckp kontraktorwibawa tu..hehe tok mudim..betul2..dunia akhir zaman dah ni..

Tanpa Nama ,  21 Jun 2009 pada 11:58 PTG  

dunia akhir zaman.......
telah bersediakah kita..?

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP