GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 6 Julai 2009

Nengok konsert Ria @ PahangFM di Sg Tekam Getah

Malam ahad 04hb June 2009..Kawan nengok konsert kat Sg Tekam Getah..Konsert Ria @ PahangFM sempena program ''Moh Lah WeHhh"..Dapat lah kawan jumpa dengan krew krew dan Juruhebah Radio PahangFM..Dapat juga nengok artis artis jemputan..kira seronok lah juga..

Akak dan Sh0ows

En Hud`s

Sh0ows dan kak Wan Azizah

Jebat dan Cemara`sepi

Kawan di sponsor penuh untuk ke sg Tekam Getah ni oleh en Karim bin Jasmy ( wartawan BERNAMA ) ..Minum2, makan2 dan minyak..sempat juga orang rumoh kawan bisik kat telinga kawan.."Aok ni yak kalu nak g nengok konsert bukan main berambatnya..kala nak dengor Ceramah Ugama bukan main liatnya.. ( Adeh..adeh.. pedih2 )

7 Merujuk kepada perkara diatas :

Webmaster 6 Julai 2009 5:01 PTG  

Salam rodong...
Seronok wehhhh nengok konsert....

pOnstan 6 Julai 2009 5:31 PTG  

selalu dan biasanye kita memang begitu...

Cikgu Haji Jang .. 6 Julai 2009 7:35 PTG  

Kg Tekam Getah tu kat ne ye? beloh2 ke lipis ke?

Jejaka Desa 7 Julai 2009 5:44 PG  

Amboih.Sedak amat deme yek.Koi tak dapat gi hari tu weh...

relevan 7 Julai 2009 11:30 PG  

Tak berape sonok ngat lah webmaster..sbb kome dah tua..hehe..Yep Ponstan?..balik lah cuti wehh..emm..Cikgu Haji Jang.. Sg Tekam Getah te dekat dengan Tekam Research..area district Jerantut..Tu lah aok..en JejakaDesa..kwn msg dh aok mlm te kan..aok te keje nalor..ke ander projek menda dekat Ckerating nu?..

Jejaka Desa 8 Julai 2009 4:07 PTG  

Koi ronde2 kerje weh.Sambil2 ter nengok chalet kat situ.Ande mase boleh koi nyewa barang sari dua.

Tanpa Nama ,  23 Januari 2011 7:07 PG  

Takk for en interessant blogg

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP