GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 31 Disember 2009

31hb Disember 2009 ( Hari terakhir bersama Siti Rohaya )

Hari ini kawan ke Hospital untuk pereksa tekanan darah..setelah berbagai alasan diberi kepada akak tetap beliau mau menemankan kawan ke Hospital..ini yang merisaukan kawan..

Kawan dah mula berkira kira untuk minum bersama Siti Rohaya jururawat pelatih yang pernah merawat kawan semasa dalam wad dulu..Setelah semalaman berutusan SMS dan berjanji akan bersarapan pagi di Cafe Hospital tersebut..mungkin akak dapat menghidu taktik lama kawan..itu pasal dia berkeras mahu menemani kawan..telah lama agaknye akak mengesan kecurangan kawan setelah handphone sentiasa berada dalam gengaman kawan..

Minta maaf lah abang kerana Aya sekarang bukan lagi di Hospital dulu..Aya dah mula bertugas kat Hospital Alor Setar Kedah..mesej tu sengaja je Aya kata ada kat Hospital dulu..
( Mesej daripada Siti Rohaya yang terakhir sebelum kawan ke Hospital bersama akak yang sedari tadi masam mencuka )

Dan dalam hati kawan mula berkata..disatu masa nanti kawan akan minum pagi juga di Hospital Alor Setar Kedah sana nun..dan padan juga muka kawan mungkin ini kerana akibat kawan melakukan kecurangan kepada akak..

20 Merujuk kepada perkara diatas :

a kl citizen 31 Disember 2009 7:46 PG  

assalammualaikum

:(

masam bersama akak

YASSIN SULAIMAN 31 Disember 2009 8:19 PG  
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
YASSIN SULAIMAN 31 Disember 2009 8:20 PG  

Bunga bukan sekuntum kadang byk juge kumbang yang kurang menyengat bunga duk mana tak kisah sebab kumbang ada sayap. Hehehehe

Lina 31 Disember 2009 8:26 PG  

bukan ape isteri aok tu syg sgt kat aok hehehe

Webmaster@Echam 31 Disember 2009 8:44 PG  

Hahahahah... aok ni abg syed. Ade kena potong punai mase tengah tido ni kang... Ishhh.. riso betul kawan ngan aok ni lah...

UstazCahaya 31 Disember 2009 8:48 PG  

Ini maskalah ni;-)

Patut nya abang relevan ni tinggal2 kan jugak la, bunga2 tu tuk orang bujang cam kawan ni;D

LIPISLADY 31 Disember 2009 8:53 PG  

Assalamualaikum,

hehehe..nasib baik siti rohaya tu dah pindoh, kala tak keh rasa ada orang sepital jerantut nengok drama pree...

Miecyber @ Sudu 31 Disember 2009 9:53 PG  

Boleh di filemkan kisah perjalanan hidup Relevan niee

ahsfantasy24 31 Disember 2009 12:31 PTG  

adeh!
xmaw da curang2 k..=P
hehe~

sI tEDI 31 Disember 2009 12:59 PTG  

wah wah wah.. sempat lagi tu..
nasib baik dah pindah!!

Cikgu Jang .. 31 Disember 2009 5:30 PTG  

tabik bro....awok awok memang lelaki sejati....hehhee

Hashim Zabidi 31 Disember 2009 11:59 PTG  

Ish! aok ni relevan, dah lupa ke azam maal hijrah? Ke memang azam maal hijrah... hu hu hu...

Fadh 1 Januari 2010 7:28 PG  

hahaha padan ke muke aok hehehe

abu muaz 1 Januari 2010 8:12 PG  

Salam tuan . Semoga ceria ditahun baru.

RnizaSulaiman 4 Januari 2010 12:00 PTG  

wakakak kelakar tol bro ni....kuatkan azam tu

kiki lala 4 Januari 2010 5:54 PTG  

hehehe...aku tersenyum baca entry ni...lawak juga bro ni ye...

relevan 5 Januari 2010 10:24 PG  

* Rniza Sulaiman..selamat berkenalan..

* Ko kene gelak kuat2 kiki..andai kata entri ini terlalu lawak..

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP