GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Sabtu, 19 Disember 2009

Sidang Dewan

Pernah dulu satu masa kawan hantar SMS pada seorang ahli Parlimen yang kawan kenal rapat..

..Salam yb..kawan nengok sidang dewan parlimen dalam tv ni tapi arah meja aok kosong je..aok mana?..

..Lor aok relevan..koi ada program bersama MB Pahang ni..koi kat Kuantan sekarang..balas SMS dari Ahli Parlimen tersebut..

..Ooo..kawan ingat aok saja ngulor..ok lah ..

Pendek kata kita rakyat boleh memantau pergerakan seseorang wakil rakyat ni..Sebab baru baru ni..seramai 74 ahli parlimen BN tidak hadir di Dewan Rakyat ketika bacaan kali ketiga Bajet 2010 untuk kelulusan.

Kehadiran ahli parlimen BN cuma 48 peratus, iaitu 66 daripada 137 anggota, berbanding 77 peratus anggota pembangkang, iaitu 63 daripada 82 anggota..

** Cemas dahhh..


17 Merujuk kepada perkara diatas :

redNing 19 Disember 2009 5:54 PTG  

hahaha nasib baik la BN...klu x dh brtukar PM...dh kena wat PRU..

sI tEDI 19 Disember 2009 7:42 PTG  

ekkekekek... kita pun leh perasan kalau kerusi kosong!!

MP Kinabatangan yg cuti lama2 tu ada org perasan tak?

Cikgu Jang .. 19 Disember 2009 8:05 PTG  

sebelum jadi parlimen, nok sgt...bila dah dpt...ngulor pulok....tak patut..bior awok jelah duduk kat situ..gone?

hans 19 Disember 2009 8:57 PTG  

hahahaha
nasib ari tu Bn selamat dari undi pasal apa entah
menang tipis masa pengundian dalam parlimen

maiyah 19 Disember 2009 9:58 PTG  

ada le cite disebalik ketidakhadiran tu :(

LIPISLADY 19 Disember 2009 11:45 PTG  

Assalamualaikum,

Hidup Malaysia..

eeeda 20 Disember 2009 12:44 PG  

Dah tak boleh bg komitmen...bagi je kat org lain...

Koi pun tak sangka member sama maktab dah jadi YB parti keadilan...

Mazru Majid 20 Disember 2009 2:03 PG  

tan aminudin ke rodong aok te relevan?kekekeke...

gempor kejap PM yak..

Fadh 20 Disember 2009 7:38 PG  

kekadang te mempedo'oh jek lebih...

Hashim Zabidi 20 Disember 2009 2:36 PTG  

Hujung tahun,
musim banjir,
sekolah pula cuti.

ada yg kena hadir jemputan,
ada yg hendak bantuan
ada yg menikahkan anak
ada pulak yg hendak menikahkan diri sendiri.

Susah jadi ahli parlimen dan Dewan negeri
tapi ramai pulak yg sedang menanti.

pakcik kordi 20 Disember 2009 3:36 PTG  

ade jugek hat yg nk naik pelamin beb!heheh..

seroja jingga 20 Disember 2009 4:08 PTG  

politi?
sungguh tidak berminat!

sara 20 Disember 2009 8:20 PTG  

aikkk...benda penting pon diorang leh ngulau? huhuhuhu...

a kl citizen 20 Disember 2009 11:38 PTG  

assalammualaikum

kalau nak seribu daya, tak nak seribu dalih...

memang tak nak datang lah tu..

✖sLap mE pLz!™✖ 21 Disember 2009 12:04 PG  

uncle rev...
hehehe... lm xmenyemak kt cni..
politik ag kew???
lom ckop umo ag..

DDrfauziah 21 Disember 2009 1:32 PG  

Aslmkm.
Sorry ya .. ni baru Kak G dpt jengah. Lewat pun Kak G ziarah juga mlm ni. Yalah, kut esok bz pulak.
Omong2 ... kes wakil rakyat ni dr dulu pun gitu gayenyer. Kekadang tak cukup korum pun. Tp dulu tu majoriti nyer besor .. tak ngape ler ...

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP