GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Rabu, 17 Februari 2010

Pengawal Kampung

Kawan dulu..sedikit masa lalu pernah juga mendapat kepercayaan menjadi orang kuat dalam pentadbiran Kampung..Kampung nya disini ( klik )

Ahli Jawatan Kuasa Pentadbir Kampung
________________________________________________________

Penasehat:Abg-As

Senior Administrator:AbgLong

Administrator :V6.. Doctoraway.. Pain^Killer

Moderator :AbgZalie..Aboy..adik_jamal..AkarPoWer..amirans_cafe..apple_biru..atikah Awang.. azrooy..BaCaNg..berusgigi..blueberrys..din..Dj^Hans..DJ_BBGirl.. DJ_Firdausz..Dj_Gelap DJ_ibumisali..DJ_Iwan..Dj_Kepok..Dj_Lovestar...DJ_MeTaL..DJ_TUAN..Dj_WanRicky..Erda Fifi..Finaintansyazrin..jb^bboy..KakNgah..KampungFM..KeTuA_kAmPuNg..KgFM..Lsa Lyhanna..Mack..mitsu..ninong2712..PakCik..Pu3_Cokelat..Putera_Cute..riena_izzo..Rolex..sifu
..susanna ..TarZan.. TokNgah.. TunTeja..Ujiminda..Uranium..ustaz zulkarnain..

*** Seronok juga jadi Administrator ni boleh baca scripts..

20 Merujuk kepada perkara diatas :

Miecyber @ Sudu 17 Februari 2010 12:25 PTG  

Koi masa tu jadi pengikut biasa jerr..

piewahid 17 Februari 2010 1:43 PTG  

oOoo... koi belum wujud d alam 'perblogan' lagi tu!

relevan 17 Februari 2010 2:31 PTG  

* Heh he Mie..aok Kampong lain masa te dak..

* Itu Kampung Chatspace tu en Pie..

Miecyber @ Sudu 17 Februari 2010 2:53 PTG  

Relevan..Sorry yakk..rupernyer koi tersilap masuk kampung..koi dah tersesat..malunyer koi...

relevan 17 Februari 2010 3:12 PTG  

* Tak per Mie..ase aok malu jangan tunjukkan sangat kemaluan aok te yak..hehe!

Akuanakpahang 17 Februari 2010 3:17 PTG  

Kawan mencari awek kampung tu sampai le nei dok jumpe sakit.......

relevan 17 Februari 2010 3:44 PTG  

* Nama pelik pelik tu en Yassin..kalu aok nak kawan rekmenkan aok yang Moderator hok nama Kak Ngah te..

* Boleh Maiyah..hati hati masuk kampong..

relevan 17 Februari 2010 5:03 PTG  

* Wakaka ayu..siappp..Tok Ketua ni selalu lepak dekat McD..

Cikgu Jang .. 17 Februari 2010 7:12 PTG  

dapat jadi tok4 sedaknye...boleh bagi tanoh kat sedare mare banyok2,boleh dpt kain batik dan kain pelikat percume banyak2.......hehehe

aRien de GreaT 17 Februari 2010 9:38 PTG  

jap2..nk g tgok jap kgnyer,,,hehhe

imHepPie 17 Februari 2010 10:10 PTG  

jadi ahli lelap dah le haha

hans 18 Februari 2010 4:32 PG  

hahahaha
kalau den alamatnya memang selamatlah pencuri tu
tertidur jer kan
ekekkee

Che' Pit 18 Februari 2010 9:30 PG  

x pernah berkampung kat kg tu..

biawak 18 Februari 2010 6:04 PTG  

mmg power gila la brader kapak koi ni!!!!pergh....heehe....skrg aktif lg apa kampung tu....sbb ade lg org yg main chattin2 ni...

biawak 18 Februari 2010 6:05 PTG  

yg laST ustaz zulkarnain...kehkhekehhh...

relevan 19 Februari 2010 7:13 PG  

* Pentadbiran kampung itu dah berubah sekarang ini..nanti kita buka kampung baru ye bewak..wakaka!

RnizaSulaiman 26 Februari 2010 10:44 PG  

huhuhu x elok baca scripts... org p2p dia baca..dosa...
hahahaa
mmg best jd admin / onwer chatroom...tp lom pernah baca lg lah p2p org....dosa...

:p abg releven x beli kicap ker?akak kirim tu

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP