GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Rabu, 31 Mac 2010

Sembang petang sambil minum petang

Lokasi dalam sebuah Taman Perumahan yang kebanyakannya penghuni hidup dengan saraan yang sederhana..

Sungguh menarik di Taman Perumahan tersebut ada sebuah warung yang menjual pelbagai kuih muih untuk minum petang seperti goreng pisang.. cucur.. kuih bingka.. dan macam macam lagi.. kedudukan warung tersebut dibawah pohoh ketapang yang sedang merendang..

Disitu juga lah tempat lepak encik Topik.. Rosli Ghani dan kroni kroni yang sewaktu dengannya..
Disediakan juga papan dam Haji tudung oren untuk menarik kaki kaki dam.. Boleh dikatakan setiap petang jika belaka lakanya tiada hal lain.. Tuan punya gerai itu adalah Mak Cik Leha yang telah sekian lama menjanda dibantu pula oleh anak daranya yang sudah lewat umur bernama Rozita..

Satu petang...

Rosli Ghani : ..'' Topik aok rasa Rozita tu suai tak dengan koi ni?..

Encik Topik : '' Ishk jangan buat pasei Li.. aok tak tau ke Rozita tu punya skandal dengan Setiausaha KRT Taman kita ni..

Rosli Ghani : '' Lor gitu.. arhh ! lantak ler dah koi kenan.. koi nak ayat juga Rozita ni ''..

Encik Topik : '' Jangan Li.. tak layan dek Rozita tu kalu muka aok ni ''..aok ingat seket bini aok te bapak le garang nye weh...''

Rosli Ghani : '' Ishkk! Sapa yak Setiausaha KRT Taman kita ni''?...

Encik Topik : '' Apa punya bengap aok ni Li..selama ni aok tak tau sapa Setiausaha KRT Taman kita ni.. kawan lah orang nya !! ...

Terkebil kebil mata Rosli Ghani sambil menghirup kopi o kow..

*** Memang tenat budak Rosli Ghani ni..tak tau kebenda langsung hal ehwal Taman Perumahan yang telah 7 tahun tinggal disitu..

21 Merujuk kepada perkara diatas :

piewahid 30 Mac 2010 6:29 PTG  

slm en syed,
haaaa... yg ni lawok smpurna & makan dalam. dlm gelok2, trase pulok la koi ni mcm perangai si rosli je gayanyer...:D

akuanakpahang 30 Mac 2010 7:01 PTG  

Apa-apa pun sekali nie En Topik beruntung kalau dak dia kena sokmo tahniah En. Topik...apa pun nei bukan En Topik hok nak jadi bakal bapok tiri dia bos dia tu hehehe....

lawak senje nei best juge.

zulkbo 30 Mac 2010 7:28 PTG  

salam...
sibuk gamaoknya la tu mamat tu
he he

Cikgu Jang .. 30 Mac 2010 8:06 PTG  

metang2 le su krt...ambik kesempatan le tu...boleh belajo cara tu...hehehe

hai 30 Mac 2010 8:13 PTG  

boleh tahan gak orang laki bergossip ek..kuikuikui....

Kapten 30 Mac 2010 11:39 PTG  

haha
nak bg warning ke tu?

abu muaz 31 Mac 2010 7:31 PG  

hilang stress jap bang relevan.

Miecyber @ Sudu 31 Mac 2010 7:56 PG  

En Topik memang hebat...Kekekekke

relevan 31 Mac 2010 9:24 PG  

Hari ini Rosli Ghani MC..

Che' Pit 31 Mac 2010 10:12 PG  

hik hik..
pagi2 masuk rumah che relevan, tersenyum simpul CP.. suka baca cerita2 mcm tu.. kreatif..

blueCITY® 31 Mac 2010 10:19 PG  

hahahah..
sembang2 kedai kopi
rozita cik wan kenal aok tak?
ekekkeek

Yunus Badawi 31 Mac 2010 11:11 PG  

Salam.

Naiklah saham si Rozita tu hehehe

al-lavendari 31 Mac 2010 11:33 PG  

dialog yang ada makna tersirat .. cintailah penduduk di taman anda !

LIPISLADY 31 Mac 2010 11:44 PG  

Assalamualikum,

Sibok met si Rosli tu sampai ke tak kenai Setia Usaha KRT dia, agoknya dia tak masuk RT dok..

Cik SHiN~JU 31 Mac 2010 12:15 PTG  

salam...
huhuhu...cian en topik, asik kantoi jer..;p

Hashim Zabidi 31 Mac 2010 12:30 PTG  

teras geharu teras cendana
baik bagi tau dulu, sebelum orang tanya.

Aida Ali 31 Mac 2010 9:32 PTG  

Dua kali lima sepuluh

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP