GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 1 April 2010

Hadiah sudah sampai


Dulu pernah kawan menang satu rancangan kuiz di RMPFM dalam slot zon akses.. ( klik disini ) yang di hos kan oleh dj Sh0ows ... Baru tadi hadiah sudah sampai melalui pos laju..

Kawan sangka Tv Plasma 39 inci atau pun Besikal gunung.. tapi CD lagu Indon 3 kotak keping dan sebiji mug hitz PahangFM.. jadilah..

Terima kasih ye Sh0ows dan lain lain dj.. termasuk juga dj Anuar .....

*** En Anuar mana pergi.. aok punya blog sudah banyak sawang ..siap dengan ibu spider pun ada..

25 Merujuk kepada perkara diatas :

Mazru Majid 1 April 2010 8:24 PG  

Salam aok...

Jadilah....kome ni dapat nengok je lah,.,.

relevan 1 April 2010 8:28 PG  

* Salam ..Heh heh Mazru..kalu aok datang rumoh kawan..dah tentu kawan bagi aok minum air dalam mug te..hehe!

sI tEDI 1 April 2010 8:45 PG  

boleh buat minum kopi!

pakcik kordi 1 April 2010 9:00 PG  

ok le tu bang!janji dpt!hehe..

endiem 1 April 2010 9:12 PG  

tahniah.. sampai juga hadiah te, semoga jangan serik untuk menyertai kuiz lagi.

Tanpa Nama ,  1 April 2010 9:28 PG  

kat kedai xde jual tu

Che' Pit 1 April 2010 9:51 PG  

alhamdulillah, ada gak kan dari x der, hihi..

Tanpa Nama ,  1 April 2010 9:52 PG  

pahang FM kedekut~
wakakaka~

Alimaz-Kembara Terasing 1 April 2010 11:22 PG  

mug pun hadiah jugak...tahniah..

Hashim Zabidi 1 April 2010 11:43 PG  

Simpan molek-molek, takut pecah nanti. Kalau buat tempat minum, cepat reput, hu hu hu...

Yunus Badawi 1 April 2010 12:38 PTG  

Rajin awak sertai kuiz tu? Tahniah kerana berjaya.

Hadiah mungkin tak seberapa tapi nilainya tetap tinggi.

zulkbo 1 April 2010 2:24 PTG  

salam relevan.
sampai jugak hadiah aok yek?
kira bertuah tu..tak semua orang dapat kole tu..hu hu

akuanakpahang 1 April 2010 2:57 PTG  

En syed aok kalau tak emboh hadiah tu boleh bagi ke kawan lawa juge mag tu hehehehe...

maiyah 1 April 2010 3:23 PTG  

tahniah.. tahniah.. bleh le hulur sekeping heheh

Tanpa Nama ,  1 April 2010 4:15 PTG  

bro, klu aok tak ndok mug tuh, baik bagi koi jek...

cemomoi 1 April 2010 4:42 PTG  

koi payoh ngat nok menang kalo masuk peraduan, ander bunga lebih nok buat mandi?

deus X machina 1 April 2010 5:52 PTG  

jaga elok2...jangan kasi pecah lak
erk888

piewahid 1 April 2010 6:26 PTG  

slm en syed,
tahniah ya,
mug pun mug la..
yg 'mahalnya' tulis pahang fm ter
:D

Pacifist 1 April 2010 7:10 PTG  

salam EnSyed,tahniah.kecil-kecil lama jadi besar

kelompen 1 April 2010 9:58 PTG  

weh ok la tuh.
bes juge dapat adioh

Afzainizam 2 April 2010 2:27 PG  

Salam dari kami…
http://firestartingautomobil.blogspot.com
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Mug tu istimewa tak ade jual tu....

tapi CD 3 kepng tu Cd inol goyang gerudi ke....

hai 2 April 2010 8:19 PG  

boleh la pamerkan dalam kabinet hiasan,buat kenangan untuk anak cucu,tak gitu!!

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP