GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Selasa, 16 November 2010

Chatting turut sumbang kepada perceraian


Chatting turut sumbang kepada perceraian

'' Tengok berita ni..Chatting antara penyumbang kepada penceraian rumahtangga..harap aok tidak begini yer ''..kata Ahmad Zaki kepada rakan sekerja nya Tarmizi Bakar..


'' Encik Ahmad aok sedar ke dak?..koi mana kawin lagi..nak cerai cerai guana ''..jawab Tarmizi..


*** Selamat buat Lemang !..

9 Merujuk kepada perkara diatas :

akuanakpahang (AAP) 16 November 2010 1:51 PTG  

Jgn berchatting tak pasal nnt org rumoh melenting :)

Nancy Poh 16 November 2010 1:54 PTG  

dah la aku ni suka chating..chating kat blog n facebok..huhu

Afzainizam 16 November 2010 2:05 PTG  

۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
Selamat Menyambut Aidil adha
Selamat menunaikan ibadah korban
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞

eeeemmmm mintak dijauhkan perkara yang Allah benarkan penceraian tapi tak suka.... eeemmmm boleh bawak bincang lagi lah masalah ni

sahromnasrudin 16 November 2010 2:07 PTG  

hehehehe..nak chatiing masukla bilik ayor hahahaha

Cik SHiNJU 16 November 2010 2:14 PTG  

Hehehe...chatting tu mende? lalala :S

ikan emas 16 November 2010 2:49 PTG  

jgn asyik berchatting ,bertwitter,berfb, berblog..sampai lupa koje..

a.z.r.i.n.a.03.07 16 November 2010 2:56 PTG  

Tak dapat makan lemang kali ni..huhuhu...

Balik Semenyih aje..

ozzy 16 November 2010 4:54 PTG  

salam..

Setuju dgn pendapat tu..berpada-pada kalau berchating walaupun dgn kwn2 sendiri..

zulkbo 16 November 2010 6:39 PTG  

Salam ziarah anda...
Eid Idul Adha MUBARAK!

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP