GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Jumaat, 19 November 2010

Trafik


Oleh kerana mereka ini sibuk dengan hal masing masing dan jarang bertemu..maka dengan sedikit masa yang ada,dan mereka terserempak pula disebuah kedai mamak yang baru dibuka..

Apa lagi..berborak sakan lah mereka..

'' Sepi je trafik di musim perayaan korban kali ini ''..kata Azman Zahari..

'' Ishkk..mana boleh..sibuk trafik di musim perayaan begini.. jalan kat bandar kita selalu jamed..kat simpang trafik light sana berbaris baris kereta ''..kata Ahmad Zaki..

'' Lor..koi cerita pasal trafik blog..bukan trafik jalanraya..ishk! ishk! ''..jawab Azman Zahari..

*** Orang kampung kawan dulu panggil pulih terapit..

6 Merujuk kepada perkara diatas :

akuanakpahang (AAP) 19 November 2010 6:13 PTG  

Traffik mmg selor jln lapang sgt org x berani nak berjalan :)

Yunus Badawi 19 November 2010 6:28 PTG  

Baru cek trafik lepas baca n3 ni. Patutlah sunyi aje. Dalam 60% dari kebiasaan. Biasapun taklah sibuk mana huhuhu

eiela 19 November 2010 7:05 PTG  

haha,,trafik memang lengang untuk 2 ke 3 hari nih,,minggu depan baru banyak kereta lalu lalang. huhu

Echam 19 November 2010 8:39 PTG  

Terapit koi mmg selalu sunyi.. hahahhaha

Sharinginfoz 19 November 2010 8:44 PTG  

tak apalah naik turun lumrah kan

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP