GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Sabtu, 26 Mac 2011

Video Lagu : Udin Sedunia


Lagu yang menjadi kontroversi di Indonesia..Lagu ini dibawakan oleh penyanyi yang berasal dari Lombok..mari kita dengar dan teliti lirik lagu ini..nampak macam ok saja..tapi nasib lah kepada orang orang yang bernama Udin ni..nama penyanyi nya adalah Soaludin..

Lirik Lagu Udin sedunia

Ini lagu tentang sebuah nama
Kata orang Udin nama kampungan
Jadi lagu enak juga didengar
Kalau gak percaya simak dengan seksama

Udin yang pertama namanya Awaludin
Udin yang suka di kamar namanya Kamarudin
Udin yang hidup di jalanan namanya Jalaludin
Udin penggembala namanya Sapiudin

Udin Udin namamu norak tapi terkenal
Udin Udin walaupun norak banyak yang suka hahahaha..

Udin yang sering ke masjid namanya Alimudin
Udin yang rajin berdoa namanya Aminudin
Udin yang agak stress namanya Sarapudin
Udin yang tidak stress namanya Sadarudin

Udin Udin namamu norak tapi terkenal
Udin Udin walaupun norak banyak yang suka hahahaha..

Udin yang penjual nasi namanya Nashirudin
Udin yang suka ke wc namanya Tahirudin
Udin yang suka telepon namanya Hapipudin
Udin yang jadi teroris namanya
Noordin M Top

Udin Udin, namamu norak tapi terkenal
Udin Udin, walaupun norak banyak yang suka hahahaha..

Udin yang terakhir... namanya Akhirudin...

Konsert Udin sedunia



*** Hempehruddin nama sorang rodong lama kawan yang telah bersara dari DJ radio PahangFM..haha! lama tak jumpa beliau..


14 Merujuk kepada perkara diatas :

Nurul Afifah 26 Mac 2011 11:26 PG  

pemes jugak nme udin ni~

CekWa 26 Mac 2011 11:27 PG  

sedat jugek lagu udin n!

eelobor 26 Mac 2011 11:32 PG  

wah.....sedap gak layan lagu udin nih

Jejaka Desa 26 Mac 2011 11:57 PG  

Hempehruddin ter bertape gamoknye...

akuanakpahang 26 Mac 2011 12:21 PTG  

Kadang banyak juga org nama DIN nie jenis tak boleh dipakai bobok kuat ngat :)

zetty 26 Mac 2011 1:04 PTG  

ada jgk kn lagu mcm nie...hehehe

GiveAsh 26 Mac 2011 1:47 PTG  

haha aku ade kawan name udin..

azzey 27 Mac 2011 3:09 PG  

Nak kena guna kamus nih baru betol2 fhm..hu3..

p/s: klik ur HB

hani@debumelukut 27 Mac 2011 4:54 PTG  

hahahaahaaa..kena sungguh dgn nama room mate kita lah. dia seorg pendidik, jadi nama nya SIFUDDIN..jap lagi nak suruh dia trngok video lagu nih.

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP