GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 28 April 2011

Penyanyi pertahan video lucah


Selebriti Lubnan anggap tindakan rakan sebar rakaman berunsur seks hak peribadi

BEIRUT: Penyanyi Lubnan, Maya Nasri marah dan kecewa dengan kecaman yang dibuat pelbagai pihak terhadap pengacara televisyen Razan Moughrabi, berhubung rakaman videonya yang dikatakan berunsur lucah dan disebarkan internet.

Dalam satu temuramah program hiburan Mish Ghalat dengan hos televisyen Wisam Bareedi, Maya menyatakan dia tidak menonton video yang disebarkan dengan meluas dan menjatuhkan maruah itu.
Maya berkata, dia percaya Razan bebas untuk melakukan apa saja seperti mana dikehendakinya ketika berada di rumah dan bukan menjadi hak sesiapa untuk mempertikaikannya.

Maya berkata dia tidak boleh menghakimi Razan atau mengecamnya kerana video itu dirakam di rumahnya dan bukan menjadi hak sesiapa mempersoalkan tindakan pengacara itu kerana ia tidak menjejaskan sesiapa kecuali diri selebriti itu sendiri.

Maya berkata, dia tidak fikir Razan tersilap kerana mempercayai individu yang membocorkan video itu.

Penyanyi itu menegaskan bahawa tindakan mempertahankan Razan tidak ada kena mengena dengan persahabatan mereka kerana tidak rapat.

Dalam video itu, Razan sedang membaca jalan cerita filem seks dirinya dan suami kemudian melakukan beberapa aksi yang disifatkan provokatif dan tidak wajar. – Agensi

2 Merujuk kepada perkara diatas :

eelobor 28 April 2011 pada 8:16 PTG  

huhuhu, usahkan nak rakam. melihat kemaluan sendiri ketika mandi pun tidak elok.

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP