GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Rabu, 25 Mei 2011

Kantoi akibat skodeng di Tandas Starbucks!


* William Velasco/ABC News


CALIFORNIA - Masyarakat Glendora, California, baru saja dihebohkan dengan pemberitaan adanya "pengintip" di tandas wanita di sebuah restoran ternama asal Amerika, Starbucks.

William Velasco (25) adalah seorang warga keturunan Filipina-Amerika yang ditangkap polis kerana telah meletakan kamera tersembunyi di tandas wanita di restoran tersebut.

Polis mendapati video rakaman yang menampilkan 40 wanita yang sedang berada di tandas, demikian lapor abs-cbnnews, Selasa (24/5/2011).

Pihak yang berwajib belum dapat menjelaskan apakah video tersebut sudah dimuat turun pelaku ke internet atau belum. Serentak hal ini membuat paranoid para wanita.

Perbuatan terdakwa Velasco akan dianggap sebagai jenayah besar, kerana para mangsa menganggap kes ini sebagai serangan terhadap martabat manusia dan meminta kes ini benar-benar diambil berat.

Bahkan para mangsa pun meminta pendakwa membuat peraturan baru yang mengikuti perkembangan teknologi, sehingga kes penyalahgunaan teknologi seperti ini tersedia pasal yang menjerat.(rhs)

* Sumber okezone



7 Merujuk kepada perkara diatas :

makdara TERdiva 25 Mei 2011 3:02 PTG  

dah tak de kerja lain ke nak buat?? adeh!!

abadi romeo 25 Mei 2011 3:18 PTG  

selalunya kalau skodeng ni,mata akan tumbuh ketumbit..aku rasa dia bukan ketumbit lagi dah..bisul pun boleh tumbuh kat mata.

redza 25 Mei 2011 3:30 PTG  

kita bako je org macam nih

cemomoi 25 Mei 2011 3:37 PTG  

bukan saloh cekgu ngajo yea...

LIPISLADY 25 Mei 2011 3:40 PTG  

Sallam,

Mengintai orang ni pun satu penyakit..

ozzy 25 Mei 2011 5:00 PTG  

ketumbit tumbuh kat kepala bukan kat mata dah ni..

eelobor 25 Mei 2011 5:58 PTG  

huhuhu....penyakit tuh. ubat dia kasi penjara lama2 sket....

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP