GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Ahad, 26 Jun 2011

Pelatih Hillary jadi aktres lucah


* Kogelman guna nama Sammie Spades berlakon filem panas 16 kali

WASHINGTON: Hillary Clinton yang memegang jawatan senator berpejabat di Buffalo pada 2006 mungkin tidak menyangka seorang pelatihnya menjadi seorang yang terkenal dalam industri filem 'panas', tiga tahun kemudian.

Mulai 2009 hingga 2011, pelatih berkenaan, Samantha Kogelman mengubah nama kepada Sammie Spades dan beraksi dalam 16 filem lucah.

Sebuah laman web mendedahkan seorang daripada pelatih politik, Kogelman yang bekerja untuk Hillary didapati menceburi kerjaya itu dan menggunakan nama Spades yang kini berusia 24 tahun.

Spades memberitahu laman web bahawa dia mulanya berniat menjadi peguam dan seterusnya sebagai pegawai kerajaan ketika kali pertama bertemu bekas Wanita Pertama Amerika Syarikat itu pada 2006 dan berjaya mendapat tempat sebagai pelatih Hillary.

Apabila dia mula menghadapi masalah kewangan, Spades mengetepikan cita-cita politiknya apabila mendapati lebih mudah membayar bil dengan berlakon filem lucah.

Antara judul filem dibintanginya ialah Raylene Returns, This Isn't The Biggest Loser: The XXX Parody dan Busty Nurses.
Mengulas mengenai Hillary, Spades berkata: “Saya tidak fikir Hillary gembira dengan berita ini, tetapi saya amat menghormatinya.”

Pada masa sama, Spades juga menaruh cita-cita bertukar kerjaya aliran perdana pada masa depan dengan menjadi model majalah terkenal termasuk Maxim, FHM, Stuff, and Playboy.

Apapun, Spades tentu sedar bahawa menjadi ahli politik di Amerika bukan perkara mudah ketika ini dengan sesetengahnya terjebak dalam skandal, terbaru membabitkan ahli Kongres New York dari Parti Demokrat, Anthony Weiner yang terpaksa meletak jawatan. – Agensi

* Sumber



2 Merujuk kepada perkara diatas :

Nancypoh 26 Jun 2011 pada 7:20 PTG  

Haih..macam2 org buat sebagai jalan mudah mencari $$$$..

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP