GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 27 Jun 2011

Race Babi di Pasar Malam


* Babi sedang berlumba/Metro

PLEASANTON - Bagi sebahagian orang, lumba babi merupakan hal yang aneh. Tetapi tidak bagi warga Pleasanton, California, lumba babi ini merupakan hal yang menarik.

Seperti dipetik Metro, Isnin (27/6/2011), perlumbaan ini pertama kalinya dianjurkan pada Oktober 1912, acara ini sebenarnya diperuntukkan untuk perlumbaan haiwan ternakan, termasuk kuda.

Ini merupakan acara yang sangat lengkap. Banyak orang yang cakap bahawa "babi bisa terbang," lihat saja babi yang di tengah gambar di atas.

Babi-babi tersebut nampak serius berlarian sekencang mungkin untuk menjadi pemenang hingga ke garis penamat, perjuangan mereka layaknya para atlit yang ingin mendapatkan gelaran johan.

Pasar Malam Alameda tidak hanya menganjurkan perlumbaan babi, tapi ada juga perlumbaan lainnya seperti pertandingan karaoke dan lainnya.

Namun perlumbaan babi merupakan hal yang paling menarik dalam acara tersebut.

* Sumber : okezone.com



1 Merujuk kepada perkara diatas :

gds 27 Jun 2011 pada 11:30 PTG  

gila kelaka. hahahah samak samak samak

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP