GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Rabu, 28 September 2011

Setelah Pembedahan Plastik, Payudara wanita ini menjadi Satu



* Dinora Rodriguez

TRIBUNNEWS.COM - Seorang perempuan berusia 40 tahun bernama Dinora Rodriguez (40) akhirnya membuka suara setelah pembedahan perbesaran malah membuat payudaranya menjadi satu.

Demikian dipetik Daily Mail, Selasa (27/9/2011).Rodriguez muncul untuk memperingatkan perempuan lain agar berhati-hati melakukan pembedahan dengan menggunakan jasa doktor bedah plastik yang tak berkualifikasi.

Ia bahkan mendapat pembedahan di kelopak mata dan membuatnya tak boleh menutup matanya itu.Rodriguez muncul dalam kempennya yang dilakukan American Board of Plastic Surgery (ASPS).

Lembaga ini memperingatkan bagi mereka yang ingin melakukan pembedahan agar berhati-hati dan jangan percaya dengan tipuan berkolar putih.

"Hanya kerana mereka menggunakan kolar putih bukan bererti mereka memiliki kualifikasi untuk melakukan pembedahan plastik," kata juru bicara ASPS.

Rodriguez mengatakan dirinya menemukan jalan sulit usai menemui doktor dan meminta agar implannya dikeluarkan.

Doktor bedah plastik malah memotong kantung yang seharusnya menahan jaringan tisu dan membuat implan saling menyentuh serta terlihat seperti hanya payudara tunggal.

* Sumber Tribunnews



1 Merujuk kepada perkara diatas :

zulhilmi tempoyak 29 September 2011 8:11 PG  

erk.....xde gmbr contoh ke camne jd satu tu...


;p

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP